zainstalowałem nowy dysk Seagate ST 3320620AS 320GB SATAII i system go ,nie widzi" tzn. nie ma ikonki w folderze ,Mój komputer". Natomiast manager urządzeń pokazuje ten dysk z inf., że urządzenie działa poprawnie. Sprawdzałem też w BIOSIE i funkcjonuje tam jako ,Secondary master". System Windows Professional mam zaistalowany też na dysku Seagate 250GB tej samej serii. Co mam zrobić ,żeby mieć dostęp do tego nowego dysku?
Pozdrawiam,
Waldek
W dniu04.07.2008, o godzinie21:40został dopisany post przez waldekfortunka
(C:\WINDOWS\system32\diskmgmt.exe ) Gdy uruchamiam ten plik to mam komunikat: “Serwer RPC jest niedostępny.” No i klapa! To samo gdy próbuję wariant: Mój komp.(PPM) ,zarządzaj/zarządzaj dyskami.Komunikat: “Nie można się połączyć z usługą Menedżera dysków logicznych.”, chociaż sprawdziłem w Usługach - jest włączona.
Ps. Płyta jest: AbitAB9 Pro, sterowniki RAID zainstalowane… Oczywiście nie zostałpodzielony na partycje ani sformatowany bo go ,nie widzę". Dzięki za dotychczasowe wsparcie, Może zaproponujecie coś jeszcze…