Komputer niespodziewanie się wyłącza

Witam.

Mam pytanie.

Grając w grę po około 20 minutach komputer niespodziewanie się wyłącza.Nigdy tak mi się nie zdarzało.

Dzieje się tak od momentu upalnych ostatnich dni.Czy to możliwe że komputer sam może się wyłączyć np. zasilacz ma bezpiecznik który wyłącza zasilanie jeśli jest on zbyt gorący? Nie znam się na tym.

Po odczekaniu i włączeniu ponownie komputer działa (bez grania).

Proszę o poradę.

Pozdrawiam.

Upały + męczenie sprzętu = przegrzewanie i wyłaczanie.

Masz czysto w komputerze w środku? Masz postawiony PC obok mebli i nie ma dostępu do powietrza? Jak nie, to zrób coś z tym :wink:

ew. możesz go rozkręcić i postawić wentylator, jednak nie obiecuje, że to cos da (u mnie temperature tym sposobem po przeczyszczeniu i z wentylatorem spały zauważalnie temperatury.

Komputer stoi w “dobrym” miejscu.Przegrzewanie?! Bardzo możliwe.Karta graficzna pasywna.

Brudno w nim nie jest,choć nie czyściłem.

Jeśli przegrzewa się komputer to się wyłącza? Czy to jest normalne?

Jedyne wentylatory w komputerze to - procesor i zasilacz.

Wyłaczanie jest normalne przy przegrzaniu.

Chłopie, wentylator tylko na procesorze i zasilaczu!? Nie ma nigdzie na obudowie??

To się nie dziw, że się grzeje. Możesz przeczyścić, może coś da.

I jak najszybciej dokup jakieś chlodzenie (wentylatorki itp)

Masz wentylator? To podstaw, jak chcesz pograć i zobacz czy też to samo występuje.

Ok.Rozumiem.

A do czego się podłącza taki dodatkowy wentylator ? Do zasilacza ?!

Masz otwory w obudowie?

To tam przykręca się wiatrak.

Tak, tak ,a zasilanie?

Nie miałem do czynienia z montażem wentylatorów dodatkowych w komputerze. W mojej obudowie od nowości wszystkie dziury mają wiatrak, a w drugim komputerze w to się nie bawię, ponieważ odpalam go raz na miesiąc :slight_smile:

Przeczytaj TO, może coś pomoże.

Jeszcze czegoś w internecie poszukam ; )

Może TO

Ok.Wielkie dzięki!