Komputer resetuje się przy wylogowywaniu

Witam

Mam problem z komputerem-zamiast wylogować uzytkownika restartuje komputer. Czasami są problemy z otwarciem folderów na pulpicie i trzeba resetować.

Tu był log z Hijacka.Ale go usunęłam, bo juz nie jest potrzebny a źle go wkleiłam

wpisy

usuń HijackThisem >> Fix checked

zainstaluj jakiegoś antywira

przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html pokaż raport stronę uruchomić przez IE

:slight_smile:

Juz zabieram się do pracy. Jestem “trochę” zielona w tych tematach ale dam radę. Pewnie to strasznie głupie pytanie ale co oznacz uruchomić progaram przez IE.

Czuje się jak kretynka z problemem :slight_smile:

Włącz Internet Explorer wklej podany adres ( podaję to ponieważ takie są wymagania Kasperskiego a większość userów korzysta z Firefoxa lub Opery)

:slight_smile:

A nie mówiłam, że kretynka. Proste rzeczy są najbardziej zawiłe…

Juz działam. W Hijacku zrobione.

W dniu 23.04.2008 , o godzinie 0:53 został dopisany post przez mb1

Witam

Po wielu bojach niestety nie udało mi sie skopiować raportu z kasperskiego.

Spisałam :

liczba wykrytych wirusów 1

liczba zainfekowanych obiektów 4

Zainfekowane są:

C\qoobox\quarantine\C\MS32DLL.dll.vbs.vir

C\qoobox\quarantine\E\MS32DLL.dll.vbs.vir

C\qoobox\quarantine\C\Windows\MS32DLL.dll.vbs.vir

C\qoobox\quarantine\F\MS32DLL.dll.vbs.vir

Nie mam pojecia czy to wystarczy

Pozdrawiam

MB

Usuń ten folder to jest kwarantanna Combofix

viewtopic.php?f=16&t=66889

viewtopic.php?f=16&t=213350

Przeczytaj te tematy - popraw tytuł i loga w poscie. Inaczej temat wyleci.

Przepraszam, faktycznie nie wykazałam się. Postaram się już nie łamać regulaminu.

Postaram się to naprawić.

Przy okazji dziękuję za pomoc Leon$'owi i hubert2t. Komp przestał się restartować przy wylogowywaniu.

Pozdrawiam

MB

W dniu 23.04.2008 , o godzinie 13:24 został dopisany post przez mb1