Komputer resetuje sie;/

Witam! :twisted:

Mam taki problem:

komputer przy włączeniu większej ilości aplikacji lub po prostu skanowania antywirusem (Norton internet security 2007) resetuje się… kolega sprawdził to jakimś programem i wyszło na to, że płyta główna nagrzewa mi sie do ok. 75stopni celsjusza(czasami nawet więcej! I jest podkreślone na czerwono). I tutaj moje pytanie… Co mam zrobić? kupić dodatkowe wentylatory?wymienić płytę? jestem całkowicie “zielony” w tym temacie więc czekam na opinie fachowców!

Pozdrawiam! :slight_smile:

Złączono Posta : 16.05.2007 (Sro) 19:57

aha i zapomniałem jeszcze dodać, że kiedy otworzyłem obudowę zasilacz był bardzo gorący, tak samo jak płyta główna!

Może warto zmienić pastę termoprzewodzącą ?

Od kiedy tak się dzieje ?

Może jakieś kłopoty z pamięcią ?

nie dokońca można im wierzyć :slight_smile:

Wejdź do biosu i tam sprawdź :wink:

A faktem jest, że Norton do lekkich programów nie należy :stuck_out_tongue:

Przeczyścić komputer w środku, nie stawiać obok grzejnika itd :lol:

pozdrawiam.

DANIELOKS

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku icon_edit.gif

dzieje się tak w sumie od wtedy kiedy kupiłem Kartę graficzną i dokupiłem jeszcze 512 ddr…

Do biosu niestety nie wejdę ponieważ tak jak już wspominałem “jestem zielony”! Mógłbym coś popsuć itp.

No może do lekkich programów nie należy ale ja komputer mam dość dobry i powinien spokojnie zasuwać. Mój kumpel ma Nortona i ma ode mnie gorszy sprzęt 2 razy i mu wszystko śmiga. :slight_smile:

Najpierw to tak:

Sprawdź czy nie ma nigdzie w środku na chłodzeniach grubej warstwy kurzu jak jest to wyczyść i dotknij palcem radiatora na płycie głównej i sprawdź jaki ciepły jest.

dotknąłem radiatora i jest tak gorący, ze sie popażyłem

a może zrób memtesta

a co to jest ten memtest?

To zrób może jakiś nawiew na ten radiator.

Jaką płyte główną masz?

może ja napisze jaki mam cały sprzęt :

Procek : Celeron D 3,2 ghz