Komputer restartuje się i problemy z obrazem i dźwiękiem

Nie znam się dokłądnie na komputereach więc prosze o pomoc

1.Główny problem jest taki: Od już dawna komputer poprostu sam się resetuje.Czasami zdarza się to rzadko a czasami kilka razy pod rząd.

Bylem z tym w sklepie komputerowy i kazali mi wyminić płyte główną i efekt był taki że żaden… i nadal mi się resetuje.

2.Niedawno zrobiłem reinstalke windowsa bo coś w nim się skopsało i po od tej chwili dźwięk ucichł.Lampka w głośnikach się świeci ale nic pozatym.

3.Od momentu reinstalacji windowsa również dzieje się coś z ekranem.Są w nim minimalne drgania i w przeglądarkach internetowych gdy przesuwam obraz w dół bądź w góre zamazuje sie…

Wiem że do 2. problemu pewnie potrzeba kodeka a do 3. sterownika ale nie mam pojecia jaki to kodek i sterownik… PROSZE O POMOC :cry:

  1. Podaj temperatury i jak z napięciami zasilacza?

  2. sterowniki - jeśli miałeś dodaną płyte to zainstaluj z niej, lub wklej dane z everesta.

  3. stery - to samo. Dane z everesta lub instalcja sterów z płyty dołaczonej do PC.

można troche jasniej?? jaki everest?? ;/

Siemka :slight_smile: Mam ten sam problem, i byłam już u wielu informatyków i bez sensu wydałam sporo kasy. Ten problem jest i będzie. Ja kupowałam kompa w Media Markt i chyba dali mi szajski model ;/ ostatnio piszczał i zaczął kopcić, byłam w naprawie i kopcenia nie ma ale reset jest. Hmm ja mam kompa od 4 lat i do tego “przywykłam” niestety :frowning: drogi komp, a tu wielkie g, bo reset… No trudno musisz się przyzwyczaić :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :cry: :cry: :cry:

Everest pobierz, zainstaluj i sprawdź temperatury…:slight_smile:

Co dźwięku to zajrzyj tutaj oraz powiedz jaką masz kartę dźwiękową (w everescie zobaczysz). :wink:

Powiedz kiedy ostatnio czyściłeś komputer…

Jeśli dawno to rozkręć i wyczyść z kurzu itp.

Jest lato to radzę Ci pracować z otwartą obudową :slight_smile:

Powodzenia :wink: