Komputer się bardzo zacina

Witam .

Od dnia dzisiejszego mój komputer bardzo się zacina .

Skanowałem antywirusem oba dyski i nic nie wyszukało , następnie gdy znów się zawiesił i nic się nie dało zrobić to zresetowałem .

Gdy próbowałem uruchomić komputer ponownie , to sama akcja " Trwa zamykanie systemu " trwała około 5 minut i nie doszła do skutku ( więc zrobiłem reset )

Rozpoczęły się jakieś naprawy systemu , poczekałem i o dziwo system się włączył .

Dodam że gdy klikałem odśwież to ikony znikały i pojawiały się po +/- 1 minucie .

Proszę o bardzo szybką pomoc bo pewnie zaraz znów się zacznie zawieszać i nie mam pewności że się włączy .

Nie mam jak zrobić formata bo napęd mam ATA a wejścia na płycie SATA , nie mam nawet pendrive’a żeby system tam wrzucić .

Może pomogą jakieś skany programami ( nie znam się na tym za bardzo ) , chętnie wrzucę tutaj raporty jeżeli to w czymś pomoże , tylko napiszcie jakimi programami .

Jeszcze raz proszę o szybką pomoc . Pozdrawiam .

Jeśli chodzi o te raporty to tutaj instrukcja

otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html

ale może jak ci się uda zrób skan tym w trybie pełne skanowanie

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

P.s tylko,że to moga być jakieś sprawy sprzętowe

Zrobiłem pełne skanowanie programem MalwareBytes i nie znalazło żadnych zagrożeń .

Wygląda na to że po tym “samonaprawianiu” się komputer działa normalnie , nie zacina się już .

Jak znów pojawi się problem to napisze .

Pozdrawiam .

Dodane 29.10.2011 (So) 18:03

Problem powrócił .

Komputer znów muli .

Nie wiem już na prawdę co jest grane , nie mam pomysłów co robić .

Skanowałem antywirusem i innymi programami , nic nie wykryło .

Po resecie naprawiał się system , jakieś odzyskiwania się robiły …

Wyczyściłem rejestr programem CCleaner , na początku usunęło 1700 wpisów czy tam plików , większość z Adobe Photoshop CS3 którego się dzisiaj pozbyłem .

Specyfikacja mojego PC :

Procesor Core2Quad Q9400 4x2.66