Komputer się włącza,nie ładuje się, CMOS ERROR / pomocy


(Michal Steidl) #1

witam

Z góry sorry jak temat umieściłem w złym dziale(wydaje mi się ze ten najlepszy). Otóż mam taki problem z kopem. Był nie używany dosyć długo 7-9 miesięcy, gdy włączam go pokazuje sie logo kompa/monitora a poźniej taki ekran z takimi informacjami:

p1010900c.jpg

/\

*** http://img210.imageshack.us/img210/339/p1010900c.jpg ***

na początku gdy naciskałem f1 system się ładował (windows xp i ładowanie) później tak jakby przestał działać, monitor zrobił się czarny :expressionless: gdy naciskałem 1x przycisk wlaczyc komputer od razu sie wyłączał :?

wszedłem w BIOS (del) i zmieniłem "tryb" ostawień karty graf i po ekranie "ladowanie xp" pokazuje się to:

p1010908.jpg

Próbowałem wyciągnąć/wymienić bateryjkę i wyciągałem zworki. Czy jest to problem sprzętu/źle ustawionego(uszkodzonego) BIOS-y czy może jakiegoś oprogramowania a może windy xp?

Proszę o jakaś rade bo komputer jest w miarę nowy (2 lata), i był używany tylko i bardzo rzadko do internetu.

z góry dzięki

Neurox


(stalesz) #2

Ja stawiam na baterię.Nieużywany komp przez dłuższy czas,trzyma datę,godzinę ? Wyłącz memory testing Disabled.Włóż naprawdę sprawną baterię.