Komputer się wyłącza - wina dysku?

Witam,

ostatnio musiałem wymienić dysk ponieważ mój komputer po pewnym czasie nie działał tak jak trzeba. Tzn. restartował się przy starcie systemu i tak w kółko. Mój wniosek wynikał z tego iż dysk chodził dość głośno (startował i stopował). Parę razy udało mi się dostać przez tryb awaryjny. Teraz mam inny dysk (także używany) SAMSUNG HD161HJ. Gdy był on zamontowany przy innym komputerze to się wyłączał co jakiś czas i tak samo dzieje się i na moim komputerze. Komp się wyłącza gdy gram w gry na wp.pl :smiley: natomiast na programach nie ma problemu np. na photoshop-ie cs6. I teraz moje pytanie… Czy jest to problem którego można się pozbyć z poziomu ustawień windows etc, czy trzeba pozbyć się dysku? Nie znam się na tym - jakieś bady i inne są mi obce także proszę o jasne info. Z góry thx

pozdro redo’s

Ściągnij program HD Tune: http://www.dobreprogramy.pl/HD-Tune,Pro … 12177.html

Pokaż zrzut ekranu z zakładki Health (całej!) i zrób test z odznaczonym Quick Scan.

9271751687b67.png

a0db1f1d0cca8.png

A ten test się robi…

Na podstawie SMART wydaje mi się, że z dyskiem jest wszystko ok.

Jak możesz podaj resztę specyfikacji komputera i markę oraz moc zasilacza - być może właśnie on jest winowajcą. :wink:

windows 7 ultimate

ram 2 Gb

procesor 2018

graf geforce 9400 gt

komp to jakiś fenix pecet :smiley:

zasilacz 230V - 50 Hz

________________________

Żeby zobaczyć jaki mam zasilacz rozkręciłem kompa i dokonałem przełomowego odkrycia które chyba rozwiązuje naszą zagadkę :smiley: Taśma od dvd blokowała wentylator od procka i się nie mógł kręcić. Czy to może być przyczyną? :lol:

Jeżeli przez najbliższe kilka dni problem nie powróci, to prawdopodobnie przyczyną była właśnie taśma blokująca chłodzenie procka. :slight_smile:

Gry we flashu potrafią mocno obciążyć procesor, więc biedaczek się przegrzewał i komputer się resetował.

To nie jest model zasilacza, jak już rozkręciłeś komputer to sprawdź model zasilacza.

:smiley: