Komputer się zawiesza i restartuje

(Lock Erz) #1

Witam, mam problem z komputerem - Procesor Intel Pentium Dual 1.8GHz, Karta Graficzna Nvidia GeFroce 8500GT,2Gb Ram..

Komputer się zawiesza i restartuje-----zawiesza zazwyczaj(nie zawsze) w podobnych miejscach --na stronach, w ustawieniach emule,przy grach-------restartuje--- zazwyczaj przy oglądaniu filmów na youtube,przy grach...

Wykluczam:

-Wirusy( komputer o formacie)

-Ram (kości podmienione)

-Przegrzewanie (niska temperatura)

Dałem na chwile komputer do naprawy i powiedzieli mi że problem to okolice dysku....

Prosze o pomoc , bo nie mam to tego kompa już siły..... Aha i jestem ogólnie z tego zielony :stuck_out_tongue:

(Miloszkuzma) #2

Podaj dokładną konfigurację kompa i markę oraz moc zasilacza.

(Eidems) #3

pamięc trzeba sprawdzic memtestem a nie podmienić, dysk przetestuj MHDD, pamiec MEMtest86+, podaj temeratury z everesta, markę zasilacza,

(Monczkin) #4

miniuc , nie krzycz. Popraw tytuł, bez zbędnych wykrzykników. Zlikwiduj zbędne formatowanie tekstu. Przeczytaj regulamin, inaczej wyciągnę konsekwencje.

(Lock Erz) #5

Memtest----nie sprawdzony--pracuje nad tym :DD

Everest ----temperatura 70°C (z pozbyciem się kurzu) ---Kiedyś temperatura była 58°C - 62°C i wtedy z komputerem był także ten sam problem...także to raczej nie temperatura jest winna

Zasilacz ---- ATX Qoltec 400W, 12V,S-ATA

MHDD - nie umiem przetestować------wole się za to nie zabierać bo jeszcze se usune cały dysk....prosze o instrukcje....

(Miloszkuzma) #6

Zasilacz wydaje się w porządku choć jeśli możesz to spróbuj czy na innym będzie tak samo,temperatura trochę za wysoka sprawdź czy jest dobrze zamontowany radiator na CPU i nałóż nową pastę termo przewodzącą.Może nie rozwiąże to problemu ale nie zaszkodzi spróbować. :wink:

(Lock Erz) #7