Komputer sie zawiesza ;/

Witam :slight_smile: szukalem porad praktycznie wszedzie i to forum jest moja ostatnia deska ratunku ;( Ostatnio moj stary dobry komputerek sie zepsul okazalo sie ze siadl procek i plyta glowna (wymienilem tez karte graficzna i monitor) Kilka dni po naprawie komputer zaczal sie wieszac ale w dosc dziwny sposob(na starych czesciach nigdy nie mialem owego problemu).Nie wyskakiwal zaden blad tylko podczas gry(najczesciej),ogladania filmu itp zawieszal sie i nic nie dalo sie zrobic poprostu obraz stawal, myszka przestala reagowac a w przypadku 2 swiatelek kolo wlacznika swieci sie tylko ta z napisem POWER ;/ nie ukrywam ze jestem zielony w przypadku strony technicznej ;( czesci jakie posiadam to Pentium 4 2,26 Ghz,Ram elixir 512 ddr,dysk 80gb,karta graficzna GeForce 5500 fx(256 mb) plyta glowna MSI zasilacz z tego co pamietam to 350w,windows xp sp2 ;/Jesli ktokolwiek jest w stanie mi pomoc to bede wdzieczny:D pozdrawiam i zycze wesolych swiat :slight_smile:

Procek i płyta padły jakiego powodu? Byćmoże razem z nimi uległy uszkodzeniu też inne podzespoły i stąd te zwisy

Sprawdź i pokaż nam temperatury sprzętu oraz markę zasilacza

Sprawdź i pokaż nam temperatury sprzętu oraz markę zasilacza

Procek padl poniewaz podczas wymiany wiatraczka zostal ukruszony ;/ a plyta glowna padla bowiem zostalo uszkodzone wejscie AGP i dlatego nei laczyla mi karta graficzna.Moim komputerem zajmowals ie dosc dobry infoprmatyk i podobno wyszstko posprawdzal(Podobno uszkodzone bylo jeszcze wejscie na dystkietki ale tym sie nie przejalem bo w dzisiejszych czasach na co to komu :P)

Zasilacz mam firmy colorstic tmp to :

CPU 25 C

Sys(nie wiem co to jest ;p) ale ma 26 C

i HD0 32 C

Poczym po odpaleniu gry w ktora najczesciej gram tmp zmienila sie nastepujaco:

CPU 33 C

Sys 29 C

i HD0 32 C

do pomiaru tmp korzystalem z programu sensor View

No obciazylem kompa maxymalnie i tmp HD0 dochodzi max do 40 czy te zwiechy moga byc tym spowodowane?