Komputer się zwiesza

Witam,

Od około czterech dni mam problem z komputerem, a mianowicie zwiesza się co 1-2 sekundy na czas 0.5-1 sekundy. Gdy to następuje, wygląda tak, jakby komputer zatrzymywał swoją prace, czyli zatrzymuje się obraz, dźwięk i kursor myszki. Poniżej zamieszczam linki do skanów:

OTL.Txt - http://www.wklej.org/id/654190/

Extras.Txt - http://www.wklej.org/id/654189/

Z góry dziękuję za pomoc.

Odinstaluj DAEMON Tools Toolbar.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.

Użyj USBFix http://www.teamxscript.org/usbfixTelechargement.htmlhttp://www.speedyshare.com/files/30067579/UsbFix.exe

Kliknij w nim na przycisk “DELETION” (jeśli jakiś folder nazwałeś muza lub muzyka to zmień na inną przed użyciem USBFix.).

Daj raport z tego narzędzia.

Proszę bardzo, oto logi o które prosiłeś:

Usuwanie - http://wklej.org/id/654271/

OTL.Txt - http://wklej.org/id/654272/

Extras.Txt - http://wklej.org/id/654274/

Zaraz wstawię raport z USBFix’a.

//

Oto raport z USBFix’a - http://wklej.org/id/654281/

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY WIRUSÓW

Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez: http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe jako out of date.

Brak pliku Hosts-Hosts file not found

Włącz pokazywanie rozszerzeń w Mój komputer > Narzędzia > Opcje folderów > Widok > odptaszkuj “Ukrywaj rozszerzenia znanych typów plików”. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

127.0.0.1 localhost

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz pod nazwą hosts bez żadnego rozszerzenia

Plik wstaw do folderu C:\Windows\System32\drivers\etc.

Zastosowałem się do twoich poleceń wykonałem skrypt, a później sprzątanie, utworzyłem plik, wykonałem aktualizacje do programów wskazanych przez podany przez Ciebie program i przeskanowałem programem Malwarebytes Anti-Malware, tylko nie wiem, czy dobrze zrobiłem usuwając zainfekowane pliki, które wyszukał Malwarebytes Anti-Malware. Wstawiam nowe logi z OTL’a:

OTL.Txt - http://wklej.org/id/654321/

Extras.Txt - http://wklej.org/id/654322/

//

Problem nie zniknął, więc napisze mi ktoś co mam dalej zrobić?

Być może są to problemy z dyskiem

Proszę o raport Kasperski TDSSKiller instrukcja [http://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekc … entry33542](http://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbior-narzedzi-usuwajacych/page p 33542#entry33542) Jak program coś wykryje wybierasz Skip