xilon
(Xilon )
19 Styczeń 2010 22:03
#1
Witam, w poprzednim moim temacie opisywałem problem bluescreenów w komputerze blue-screen-recznym-restarcie-t373203.html .
Jako że był na gwarancji oddałem go, a następnie usłyszałem iż to wina pamięci (która jako jedyna nie była na gwarancji)
Zakupiłem u nich nowe kości, na których to podobno komputer działał …
W domu po zainstalowaniu systemu problem powtarza się.
Czy mogę oddać zakupione pamięci, ponieważ to nie wina ramu, a zakupione były tylko ze względu na mniemaną wadliwość starych. Stare kości 2x2gb działają bez problemu na drugim komputerze.
Sklep to proline, a pan serwisant i jego wiedza jest żenująca
MarS
(MarS)
19 Styczeń 2010 22:23
#2
Jak znam ze słyszenia praktyki Proline to wątpię by Ci się udało przeprowadzić taką operację
Pierw sprawdź programem Memtest 86+ czy na pewno są uszkodzone. Jeżeli program wykryje błędy to możesz im zrobić piekło w salonie.
xilon
(Xilon )
19 Styczeń 2010 23:39
#4
Był tydzień wcześniej oddawany z tego samego powodu i stwierdzili że to dysk, wymienili i bez zmian .
zero błędów na starych pamięciach i na tym komputerze co teraz siedzę zero problemów.
Tamten komputer z gwarancji jest mojej dziewczyny, a jej ojciec kupił dzisiaj ram sugerując się opinią serwisanta.
Tak jak pisałem komputer dalej sypie bsody o tej samej treści na każdym systemie, jutro zainstaluje tam windows 7 RC .
Przed pierwszym oddaniem do serwisu testowałem ram memtestem, dysk w poszukiwaniu bad sectorów (mhdd) ( dysk jest nowy z gwarancji)
Gościu w serwisie powiedział ze podmieniał grafikę (9800gt) i płytę główną (gigabyte ep31-ds3l) i problem na pewno tkwi w pamięci ram.
Na stronie proline pisze że jest możliwy zwrot towaru do 10 dni , ale tylko na odległość a oni kupili na miejscu, więc nie wiem co teraz.
Ich psim obowiązkiem jest naprawić komputer, ponieważ ma nie całe 2 miesiące i jest na gwarancji.
Co możecie mi doradzić ? dla mnie to jakaś karuzela, myślałem ze porządna z nich firma…i dziewczyny mi szkoda bo nie ma miesiąc kompa prawie.
Z góry dziękuję za zainteresowanie.
paracik
(Poniaatowski)
20 Styczeń 2010 00:10
#5
Zależy na jaki oddział proline trafisz
Co do komputera - oddawaj do skutku, innego wyjścia nie widzę.
system
(system)
20 Styczeń 2010 06:26
#6
a moze to wina zasilacza?? jak juz tyle bylo wymieniane?
xilon
(Xilon )
20 Styczeń 2010 23:04
#7
jutro leci jeszcze raz na gwarancję … zobaczymy co znów wymyślą.