Komputer za 3000zł - sprawdzenie zestawu

Witam zastanawiam się nad kupnem nowego komputera. Cena zestawu nie może przekroczyć 3000zł. Wszystkie części muszą być ze sklepu http://www.tryton.com.pl z Torunia. Złożyłem wstępnie komputer jednak nie znam się aż tak bardzo na hardware (‘siedzę’ bardziej w software). Jak ktoś będzie sprawdzał konfigurację proszę, żeby zwrócił uwagę na zgodność “połączeń” między elementami, wydajnością części oraz może żeby wyraził swoją opinię co można zmienić. Oto moja propozycja:

Procesor: AMD Phenom II X3 Core 720 AM3 BOX [2,8 GHz][AM3] ~600zł

Grafika: TwinTech GeForce GTS 250 ~630zł

Płyta główna: Gigabyte GA-MA790X-UD3P [DDR3/AM3] ~430zł

RAM: Kingston 2x2048Mb FSB 1333MHz [DDR3] ~270zł

HDD: Seagate Barracuda 7200.12 500GB 16MB/SATAII ~230zł

Obudowa: CoolerMaster Elite 334 ~200zł

Zasilacz: Revoltec BeQuiet 450W ~330zł

DVD: LG DVDR/RW DL x22 LS ~118zł

Wentylacja: Revoltec AirGuard 120x120 [dwa razy] ~60zł

Z góry dziękuję za sprawdzenie i rady.

Poozdrawiam

Piotr

OOOOO ceny tragedia! !!

ceny w moim zestawie zaokrąglałem. chcę, żeby komputer był stamtąd, bo na miejscu jest serwis. jakoś nie mam zaufania do wysyłania całego kompa przez neta - wiem, że są kurierzy co dbają o towar, ale jednak wolałbym z trytona. obecne ceny bez zaokrąglenia: procek 593,00 zł, grafa 555,00 zł, płyta 412,00 zł - czyli tak drogo nie jest. : ) co sądzisz/sądzicie o zasilaczu - czy wystarczy 450W ? (teraz też mam Revolteca i chce kupić taki sam zasilacz tylko że mocniejszy). Jeśli grafa to jakiej firmy polecacie?

EDIT:

Wiem - ASRock to dobra firma - mam jej płytę od 5 lat i nic się nie dzieje, jednak potrzebuję (tzn chcę) do procka AM3 płyte z AM3 [wiem już że AM3 działa pod AM2+] :slight_smile: