Proszę o sprawdzenie loga ponieważ mam problem taki jak w/w temacie. Oto log combofix http://wklej.org/id/11821/
“C:\Program Files\eMule”
Ja tam się nie dziwie… ;/
emule jest zainstalowane juz dosyc długo i komp chodził ok. A od dłuzszego czasu go nie uzywam wiec to nie jest przyczyna Prosił bym zeby ktos sprawdził ten log.
moze ktos sprawdzic log
Przeskanuj kompa anty-wirusem.
zbyszko1979 , używasz jakichś innych programów (p2p, komunikatory itd.) działających w tle??
Tak,ale wszystkie sa wyłaczone. Avast nic nie wykrywa, ad aware 2008 ten nic, i online Mks i arca tez nic nie wykrywaja.Poza tymze muli to dyski hałasuja tak jak przy skanownaiu
Jeśli syki hałasują to coś komp musi robić. Otwórz Menedżer zadań, zakładka procesy i sprawdź co żre najwięcej mocy procesora.
iexplore exe 94440 K , ashWebSv.exe 41104 te by były najwieksze reszta w granicy 6000K. Procesor nie jest obciazony 1-3%
Widze ze nikt nie ma ochoty sprawdzic log:(
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum
lub
ok. Zaraz przeskanuje… skanowałem onlinem Mks ale nic nie wykrył.
log ze skanu kasperskiego online http://www.wklej.org/id/12224/ Avast dopiero teraz wykrył w tym pliku zainfekowanym keylogera niby skasował ale pewnosci nie ma.Co teraz mam zrobic?
Usuń to:
Ok. Dzieki wielkie za pomoc.Pozdrawiam.