AutoConnect http://shider.net/AutoConnect/ , choć bardziej bym polecał zmianę modemu. Ten Sagem jest badziewny jak ta lala. Mam kolegę, który jest monterem w TPSA i twierdzi, że mają sporo zwrotów tych modemów
Jeśli masz płytę opartą na chipsecie VIA to mam nadzieję iż zainstalowałeś odpowiednie sterowniki do niej.
Przeskanuj również system pandą on-line, nod32, ad-aware, spybot a następnie wklej loga hijackthis oraz silent runners do działu bezpieczeństwo. Neo jest strasznie uczulona na syf.
Zadzwoń również do TP i dowiedz się czy po ich stronie wszystko jest ok. Zapytaj się również o jakość kabla telefonicznego (starsze centrale nie spełniają wymogów do neo)
=========
UPDATE
Oczywiście chodzi o chipset VIA. Moje przejęzyczenie. Przepraszam i już poprawiam :oops:
Zgadzam się całkowicie z tym co jest napisane powyżej. Miałem taki sam problem z neostradą na początku użytkowania. Po długich monitach uzyskałem od nich informację , że jest to winą połaczeń skrosowanych w centrali. W starych centralach taki problem występuje . W nowych nie. Miałem to szczęście , że coś tam zmieniali i teraz jest ok. Ale też nie używam modemu Sagema chociaż taki zakupiłem. Mam wgrane tylko sterowniki oraz korzystam z routera ADSL i jestem z neo bardzo zadowolony. Nawet myślę o liveboxie.