Komunikat o infekcji na pulpicie i wolne odpalanie kompa

(robo.) #1

Witam. Mam taki problem, kiedy włączyłam dziś komputer na pulpicie było czerwone okno z komunikatem 'your computer may be infected' i po kliknięciu na który wyświetlała się strona z jakimś programem do ściągnięcia, no i przy okazji wlazło do kompa parę wirusów. Kompletnie nie znam się na tego typu rzeczach, avast po skanowaniu znajdował parę zainfekowanych plików, ale po chwili pojawiały się znowu. Podobno pomaga w tej sytuacji ComboFix, ale nie mogę go uruchomić. Spróbowałam przywrócić system sprzed tygodnia, jednak windows stwierdził, że skoro nie zostały wprowadzone w systemie żadne zmiany, to nie można go przywrócić (ale były instalowane programy itp. to nie są zmiany w systemie?). Po tym przestały pojawiać się wyskakujące okienka, że komp jest zainfekowany, ale nadal strasznie wolno się odpala - dotychczas zajmowało mu to ze 2 sekundy max (tzn. tyle czasu wyświetlał się niebieski ekran 'zapraszamy', teraz o wieeeele dłużej, zdarza się że w ogóle się nie otwiera).

Tak wygląda mój log z HJT:

http://wklejto.pl/9506

proszę i z góry dziękuję za pomoc!

(Dmirecki) #2

FIX w hijack:

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj

Wklej do notatnika:

File::

C:\WINDOWS\gksraemq.dll

C:\WINDOWS\xrdwbfgn.dll

C:\WINDOWS\dgksvbpn.dll

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt

Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu ->

Powinno się rozpocząć usuwanie i powstanie log, daj ten log na forum + nowy log z HijackThis.

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to po restarcie usuń ręcznie folder C: **** Qoobox

(robo.) #3

Niestety, usuwanie się nie zaczyna, jest zupełnie tak, jak kiedy próbuję uruchomić ComboFix: pojawia się pasek ładowania, ale po chwili znika i już nic.

(robo.) #4

Niestety, usuwanie się nie zaczyna, jest zupełnie tak, jak kiedy próbuję uruchomić ComboFix: pojawia się pasek ładowania, ale po chwili znika i już nic.

(Leon$) #5

uruchom Combofix dwuklikiem

:slight_smile: