Komunikat o problemie połączenia z WiFi

Witam, wpadł mi dzisiaj ręce laptop Asus, nie zwróciłem uwagi na model.

Oczywiście trafił w moje ręce - bo do tej pory hulał sobie jak najlepiej.

Problem jest z nim taki, że po połączeniu z domową siecią WiFi łącze zostaje ustanowione, wszystko wygląda OK, ale po włączeniu przeglądarki nie istotne IE czy FF, na środku ekranu pojawia się taki komunikat:


“Nie zainstalowano żadnych aplikacji do otwierania tego typu łącza (cef-error)”

“Wyszukaj aplikację w Sklepie”


Oczywiście ze sklepem się nie łączy.

Google wie o tym tyle: https://www.google.com/search?source=ig&rlz=1G1GGLQ_PLPL246&q=nie+zainstalowano+%C5%BCadnych+aplikacji+do+otwierania+tego+typu+%C5%82%C4%85cza+%28cef-error%29&oq=&gs_l=

I stronki internetowe nie ładują się.

Dziwne jest również to, że sprawa dzieje się na sieci klienta na mojej wszystko lata.

Założyłem wstępnie, że ktoś coś pomajstrował w konfiguracji routera, bo nawet mój smartphon przypinał się do tego WiFi, ale internet nie działał.

Aż mi przyszło do głowy, że ktoś kabel z routera podprowadził, ale nie mogłem sprawdzić tego organoleptycznie.

Jak kolwiek może ktoś się spotkał już z tym komunikatem i wie co poradzić.

Pozdrawiam, Stanisław

Skoro na Twojej sieci wszystko lata to przyczyny szukaj w ustawieniach routera.

Przeniesione z działu System operacyjny Windows 8.