Komunikat Run DLL

(Babaryba1) #1

Po włączeniu komputera na ekranie ukazuje się komunikat o nast.treśći:

C;;\Users\V\AppData\Lpcal\Temp{5E532416-EO39-4EOB-A69O-DA314B89FAF8}1a30.dll

Po klinięciu OK komunikat znika.Prosze o poradę co należy z tym zrobić? Ponieważ jestem początkującym internautą, do tego seniorem,prosze o możliwie "prostą" odpowiedż, za co dziekuje.

(djkamil09061991) #2

Wstaw logi z OTL według instrukcji:

otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html

(Babaryba1) #3

djkamil09061991 ,

Dziękuję za poradę, obawiam się,że to zbyt skomplikowane dla mnie rozwiązanie.

(djkamil09061991) #4

to nic trudnego, sciagasz program OTL ustawiasz go tak jak na rysunku, dajesz skanuj, po skanowaniu wyskocza logi w notatniku ktore kopiujesz i wklejasz na strone http://www.wklej.org i dajesz do nich link.

Jeśli nadal cos ci nie bedzie wychodzic to zrób skanowanie komputera tym programem i usun wszsytko co znajdzie wtedy powinno byc ok:

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte ... 13117.html

(Babaryba1) #5

A może spróbuję.Dziekuję jeszcze raz i pozdrawiam.

-- Dodane 06.03.2011 (N) 19:36 --

Skanowanie Malwarebytes zrobiłem ponad m-c temu,także wtedy drWeb.W ich wyniku wykryto mgsbar o statusie Adware oraz wirusa Win 32:MalOb-Eb[cryp].Po usunięciu,a uprzedniej kwarantannie,ukazuje sie ten komunikat DLL.

(djkamil09061991) #6

No bo własnie pozostały jakies wpisy, i należałoby pokazać log z OTL o którym pisałem na początku, tak więc spróbuj go wykonać

(Babaryba1) #7

Z dobreprogramy próbuję śćiągnąć program OTL.Niestety za każdym razem mam komunikat ostrzegający że ten program może uszkodzic mój komputer.O co tu chodzi?

(djkamil09061991) #8

U mnie w przeglądarce google chrome równiez tak pisze :stuck_out_tongue: ale to tylko standardowe ostrzezenie :stuck_out_tongue: tak więc daj tak zeby pobierało :slight_smile:

(Babaryba1) #9

Wynik skanowania OTL :

C\Users|V\Documents\proszę aktywować konto!eml:OECustomProperty

C\Program Data|Temp:B3D74A13