Komunikat System nie może odnalezc regchk.exe

Witaj adamie9870,

mam podobny problem z Regchk.exe co krzychu31. Ponieważ jestem w tej materii zielony jak pietruszka na wiosnę, to chciałem zapytać, czy zaproponowane przez Ciebie rozwiązanie problemu jest uniwersalne dla wszystkich przypadkó występowania Regchk.exe, czy każdy przypadek należy “leczyć” w trochę inny sposób?

Na wszelki wypadek w załączeniu log z mojego Hijacka:

Jakie kroki powinienem podjąć?

Takie podczepianie się do cudzego

tematu nie jest mile widziane

Wydzielono

Ściągasz program KillBox, zaznaczasz Delete on reboot , w polu full path of file wklej ścieżki:

C:\WINDOWS\System32\regchk.exe

C:\WINDOWS\System32\chkdisk.exe

Po wklejeniu każdej ścieżki z osobna klikasz na czerwonego iksa, ale dopiero po wklejeniu ostatniej zgadzasz się na restart. Jeśli po wklejeniu którejś ze ścieżek pojawi się błąd - nie przejmuj się nim tylko przejdź do wykonywania dalszych czynności.

Otwórz Notatnik i wklej w nim to:

Plik >>> Zapisz jako >>> Zmień rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> Zapisz pod nazwą FIX.REG >>> kliknij dwa razy na utworzony plik FIX.REG i potwierdź dodanie do rejestru >>> restart.

Uruchamiasz HijackThis => klikasz Do a system scan only => pokaże się lista wpisów => stawiasz ptaszek przy wpisach:

=> klikasz Fix checked i potwierdzasz usunięcie.

Po wykonaniu proszę pokazać nowy log z HijackThis plus z SilentRunners.

regchk.exe dopisuje się do sekcji, w której jest zapisane uruchamianie systemowego pliku explorer.exe przez co jest uruchamiany tuż przy starcie systemu, a jeśli sam plik regchk.exe zostanie skasowany - pojawia się stosowny komunikat. Aby go się pozbyć należy dokonać edycji rejestru. W tym celu należy utworzyć notatnik i wkleić w nim to:

Plik >>> Zapisz jako >>> Zmień rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> Zapisz pod nazwą FIX.REG >>> kliknij dwa razy na utworzony plik FIX.REG i potwierdź dodanie do rejestru >>> restart.