komunikat:System odzyskał sprawność po poważnym błędzie

Po zakończeniu instalacji programu AntiVirenkit Prof. komputer po resecie już nie wystartował. Pojawiała się strona główna ale żadne ikony ani pasek zadań nie działał. Trwało to dwa dni. Wczoraj udało mi się w końcu go uruchomić ale ciągle wyskakuje mi okienko z teścią z tytułu i nie mogę go zlikwidować. Proszę o info co powinnam zrobić.

1.Startujesz do trybu awaryjnego

2.Wyłanczasz przywracanie systemu

3.Kasujesz wpisy w HijackThis

4.Kasujesz pogrubione pliki/foldery

5.Dajesz nowy log z hjt + log z Silent Runners

ty masz zainstalowane coś z firmy symantec

Mam zainstalowane Live Reg(symantec), Live Update2,7(symantec) i Norton Antivirus

Nie wolno instalować dwóch antywirusów jednocześnie . Jeden w zupełności wystarczy.

Trochę to trwało ale chyba mi się udało?

Log z Silenta jest urwany - poczekaj, aż wyskoczy komunikat, że log skończony - dopiero wtedy wklej go na forum :slight_smile:

Wyłączasz przywracanie systemu:

Włączasz tryb awaryjny:

Odpalasz Hijacka --> do a system scan only i zaznaczasz wpisy:

I kliknij na dole “fix checked” :slight_smile:

Usuwasz ręcznie z dysku foldery:

C:\Program Files\ HbTools

C:\Program Files\ MyWebSearch

C:\Program Files\ ShopperReports

Uruchamiasz narzędzie KillBox, zaznaczasz Delete on reboot , w polu full path of file wklej ścieżkę:

C:\WINDOWS\system32\wjcpshac.exe

Klikasz X i restart kompa :wink:

Po zabiegach nowe logi :slight_smile:

HURRA! Wszystko jest

już w porządku. Bardzo dziękuję za pomocne wskazówki

:smiley:

Było sporo śmieci więc daj na wszelki wypadek kontrolnego loga z HijackThis i ciągle nie dałeś całego loga z Silenta :roll:

Oto mój log:

Usuń hijackiem:

Proszę otworzyć edytor rejestru Start >>> Uruchom >>> regedit i przejść do klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager Tam kliknąć podwójnie na wartość BootExecute i z okienka usunąć wszystko z wyjątkiem autocheck autochk *.

Nie mogę usunąć pozycji :

Już wcześniej próbowałam ale zawsze zostaje. :cry:

C:\Program Files\ ShopperReports \Bin\2.0.0\ShprRprt.dll zobacz czy masz ten folder i w trybie awaryjnym usuń

Nie ma tam takiego folderu.

Plik >>> Zapisz jako >>> Ustaw rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> zapisz pod nazwą FIX.REG >>> kliknij podwójnie zrobiony plik i potwierdź >>> reset kompa