Komunikaty błędów przy uruchamianiu CHROME oraz USTAWIENIA INTERNETOWE

OTL    http://wklej.org/id/1371882/

 

EXTRAS   http://wklej.org/id/1371885/

 

 

screeny błędów http://wstaw.org/w/2INo/

 

Przy włączaniu chroma wyświetla minimum 5 komunikatów w.w

Oraz przy sprawdzeniu hasła do internetu.

 

Z góry dziękuję.

W panelu sterowania odinstaluj:

McAfee Security Scan Plus

Browser Tab Search by Ask for Google Chrome

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool 64-Bit Version

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.

Kiedy chcę odinstalować McAfee komputer czyta coś i za chwilę jakbym nie wydała polecenia nic nie robi.

W menadżerze zadań widzę to ale nic nie mogę zrobić oprócz zamknięcia czegoś czego nie widzę na pulpicie.

Wykonaj pozostałe zalecenia.

Adw Cleaner    http://wklej.org/id/1374206/

 

FRTS  http://wklej.org/id/1374208/

 

Addition http://wklej.org/id/1374210/

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

(McAfee, Inc.) C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.141\SSScheduler.exe
HKLM-x32\...\Run: [beid] => "C:\Program Files (x86)\Belgium Identity Card\beid35gui.exe" /startup
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\McAfee Security Scan Plus.lnk
ShortcutTarget: McAfee Security Scan Plus.lnk -> C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.141\SSScheduler.exe (McAfee, Inc.)
HKU\S-1-5-21-251758080-4101839812-3647364497-1000\...\Run: [ALLUpdate] => "C:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe" "sleep"
ProxyServer: http=http://127.0.0.1:9880
SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2488} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=209&systemid=488&v=a12627-351&apn_uid=5267412930034212&apn_dtid=TCH001&o=APN11459&apn_ptnrs=AG1&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2488} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=209&systemid=488&v=a12627-351&apn_uid=5267412930034212&apn_dtid=TCH001&o=APN11459&apn_ptnrs=AG1&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
BHO-x32: MSS+ Identifier - {0E8A89AD-95D7-40EB-8D9D-083EF7066A01} - C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.141\McAfeeMSS_IE.dll (McAfee, Inc.)
BHO-x32: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - C:\Program Files (x86)\Common Files\McAfee\SystemCore\ScriptSn.20120223185159.dll No File
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [{D19CA586-DD6C-4a0a-96F8-14644F340D60}] - C:\Program Files (x86)\Common Files\McAfee\SystemCore
FF Plugin-x32: @mcafee.com/McAfeeMssPlugin - C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.141\npMcAfeeMss.dll (McAfee, Inc.)
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [msktbird@mcafee.com] - C:\Program Files\McAfee\MSK
CHR DefaultNewTabURL: 
S3 McComponentHostService; C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.141\McCHSvc.exe [289256 2014-01-16] (McAfee, Inc.)
S2 SpyHunter 4 Service; C:\PROGRA~1\ENIGMA~1\SPYHUN~1\SH4SER~1.EXE [X]
C:\AdwCleaner
C:\Program Files\McAfee Security Scan
C:\Program Files\Common Files\McAfee
C:\Users\Bombelek\AppData\Local\Temp\*.exe
C:\Users\Bombelek\AppData\Local\Temp\*.dll
Task: {81F724FC-17A2-4D6C-8073-4C60D1A064A1} - System32\Tasks\RunAsStdUser Task => C:\Program Files (x86)\ESTsoft\ALSong\ALSong.exe <==== ATTENTION
Task: {DCA787D9-2434-4F70-99BE-4E4854BBAA73} - \Scheduled Update for Ask Toolbar No Task File <==== ATTENTION

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

fixlog    http://wklej.org/id/1374471/         

 

frst       http://wklej.org/id/1374493/

Skasuj folder C:\FRST

Odinstaluj Adobe Shockwave Player 12.0.

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

http://wstaw.org/w/2J8g/

Kliknij Dodaj wszystko do kwarantanny.

Poza tym opróżnij systemowy kosz.

Po uruchomieniu systemu nadal pojawiają się komunikaty z chrome. 

http://wstaw.org/w/2J8A/

Resetowanie ustawień przeglądarki

Zresetowałam. Nie pomogło.

Utwórz nowy profil:

https://support.google.com/chrome/answer/142059?hl=pl

Na nowym koncie nie mam moich zakładek. Nic. 

 

I dalej nie rozwiązało to mojego problemu oprócz tego że założyłam niepotrzebne konto.

Niema możliwości abym skasowała stare konto.

Czytanie nie boli.

W instrukcji jest opisane w jaki sposób skopiować zakładki.

Pierwszym razem rzuciło mnie na tę stronę https://support.google.com/chrome/answer/2364824?hl=pl

 

Już wszystko działa. Dziękuję.