Konfigruacja kont w Thunderbirdzie

Witam. Postanowiłem sobie zmienić położenie katalogów z pocztą w Thunderbirdzie. Otóż do tej pory miałem wszystko poustawiane dobrze - domyślnie. Postanowiłem sobie przenieść konta na oddzielną partycję. Do tej pory były one na partycji C. W Thunderbirdzie miałem dwa konta - moje i “Konto Lokalne”. Przeniosłem to mniej więcej tak :

d:/poczta/[folder z kontem lokalnym]

d:/poczta/[folder z moją pocztą]

Problem polegał na tym, że poczta pobierała się z serwera, ale gdy próbowałem otworzyć konkretną wiadomość dostawałem błąd (niestety chwilowo nie mam żadnego screena). Czy jest to spowodowane obecnością obydwu kont w jednym katalogu, czy przeniesieniem na inną partycję?

Przy domyślnych ustawieniach wszystko funkcjonowało prawidłowo.

a czy próbowałeś otworzyć teraz pobrane wiadomości, bo stare są na starej lokalizacji.

Wyślij sobie nowego emaila i spróbuj go otworzyć.

Nie do końca łapie o co ci konkretnie chodzi.