Konfiguracja kotrolera joypada

Ostatnimi czasy zacząłem grać z kumplami w Dirta 2 i żeby uzyskać lepsze wyniki czasowe pożyczyłem od kumpla pada, ale że Dirt 2 nie posiada oprogramowania do joypadów pobrałem sobie kontroler x360ce vibmod 3.1.4.1. I tu zaczyna się problem, prawy analog i guziki A B X działały w odwrotnej kombinacji czyli na B było A, a na X było B lecz z tym poradziłem sobie bez problemu, ale schody zaczęły robić się kiedy miałem ustawić sobie guziki RT LT.

Proszę jeśli ktoś ma poprawnie ustawiony plik konfiguracyjny i może mi go podesłać na PW bądź powiedzieć jak to ustawić będę wdzięczny :wink:

Tu zamieszczam które guziki działają poprawnie a które nie:

padpb.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Popatrz tu,rozwiń opis

Niestety link z tego filmiku wygasł czy cos. Ja potrzebuje tylko dwa klawisze i to wszytko nic więcej.

Nie wygasł,daje to co ten gość

http://www.mediafire.com/?gzy2vbmimmo

Niestety ten kontroler jest tak samo skonfigurowany jak ten co mam teraz czyli połowa przycisków na odwrót ;/

też miałem problemy, gdy podłączałem pada od PS2 do PC, ostatecznie się udało, ale musiałem ręcznie modyfikować ten plik konfiguracyjny *.ini. Poniżej zamieszczam moje ustawienia, może coś Ci pomoże … (jak widać wziąłem domyślne ustawienia dla Logitech Cordless Rumblepad 2 i je dostosowałem do siebie):

[Options]

UseAutoPad=0 #use 0 to 1; automatically make other PAD to PAD1 after detecting movement

UseInitBeep=1 #use 0 to 1; default 1; beep on init

#Logitech Cordless Rumblepad 2 / Generic Rumble Controller

[PAD1]

Index=0 #controller index in game controllers list; 0 is first; -1 to ignore this pad

Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

Left Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

Right Analog X=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

Right Analog Y=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

Left Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center

Left Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center

Right Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center

Right Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center

Left Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable

Left Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable

Left Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable

Left Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable

Right Analog X+ Button=0	#button id; 0 to disable

Right Analog X- Button=0	#button id; 0 to disable

Right Analog Y+ Button=0	#button id; 0 to disable

Right Analog Y- Button=0	#button id; 0 to disable

D-pad POV=1 #POV index; 0 to disable

D-pad Up=0 #button id; 0 to disable

D-pad Down=0 #button id; 0 to disable

D-pad Left=0 #button id; 0 to disable

D-pad Right=0 #button id; 0 to disable

A=3 #button id; 0 to disable

B=2 #button id; 0 to disable

X=4 #button id; 0 to disable

Y=1 #button id; 0 to disable

Left Shoulder=7 #button id; 0 to disable

Right Shoulder=8 #button id; 0 to disable

Back=9 #button id; 0 to disable

Start=10 #button id; 0 to disable

Left Thumb=11 #button id; 0 to disable

Right Thumb=12 #button id; 0 to disable

Left Trigger=5 #button id; precede with 'a' for an axis; eg; a-6; for a slider precede with 's' eg; s-1

Right Trigger=6 #button id; precede with 'a' for an axis; eg; a-6; for a slider precede with 's' eg; s-1

UseForceFeedback=1 #use 0 to 1; default 0

ForceLargeGain=10000 #use 0 to 10000; default 10000; effect intensity

ForceLargePeriod=120000 #use 0 to 200000; default 120000; effect frequency; wheel only

ForceLargeFadeTime=10 #use 0 to 100; default 10

ForceLargeFadeIn=0 #use 0 to 1; default 1

ForceLargeFadeOut=0 #use 0 to 1; default 1

ForceLargeStartMag=0 #use 0 to 10000; default 2000; effect will begin with this value

ForceSmallGain=10000 #use 0 to 10000; default 10000; effect intensity

ForceSmallPeriod=30000 #use 0 to 200000; default 30000; effect frequency; wheel only

ForceSmallFadeTime=10 #use 0 to 100 default 10

ForceSmallFadeIn=0 #use 0 to 1; default 1

ForceSmallFadeOut=0 #use 0 to 1; default 1

ForceSmallStartMag=0 #use 0 to 10000; default 2000; effect will begin with this value

WheelInertiaGain=2500 #use 0 to 10000; default 2500; effect intensity; wheel only

WheelSpringGain=5000 #use 0 to 10000; default 5000; effect intensity; wheel only

SteeringWheel=0 #use 0 to 1; enable for all wheel effects

Jeśli to nie zadziała to będziesz musiał sam pobawić się tym plikiem (ale na pewno ostatecznie się uda :slight_smile: ). Generalnie, gdy zaczniesz edycję to zacznij od ustawienia przycisków A,B,X i Y z xbox controllera:

A=3 #button id; 0 to disable

Jeśli teraz masz na odwrót np. B i X to zamień cyfry 2 i 4 (te po znaku równa się) i będzie ok :slight_smile: (tu zaznaczam, że u Ciebie te cyfry mogą być inne, chciałem tylko pokazać o co kaman). I jeszcze tylko dodam, że w tym pliku konfiguracyjnym to co jest umieszczone za # oznacza komentarz, czyli jak zrobisz

#A=3 #button id; 0 to disable

to wówczas nie będziesz miał przypisania dla przycisku A

Dzięki ci stary za tę konfigurację, jesteś wielki tego mi było trzeba! !!

luz, fajnie, że działa. Jakbyś coś zmieniał (bo np uznasz, że coś można lepiej ustawić) to daj znać.