Generalnie chodzi o to że router nie ma wbudowanego serwera poczty wychodzącej i w związku z tym musi skorzystać z jakiegoś zewnętrznego serwera SMTP. A zatem konfigurujesz router tak jak klienta poczty, aby móc wysyłać wiadomości. Do wysyłania wiadomości możesz skorzystać z tego samego konta email na które będziesz wiadomości wysyłał:
Wynika z tego że możesz wysyłać logi tylko na to konto w domenie w której masz konto. Trochę to tak jak byś mógł wysyłać pocztę tylko do miasta w którym mieszkasz, moim zdaniem to jest błąd w oprogramowaniu. Zajrzyj tutaj: http://kb.netgear.com/app/products/family/a_id/1288 , odnajdź swoją wersję i jeżeli jest dostępny nowy firmware to wgraj go. Jeżeli masz wątpliwości jak to zrobić i/lub nie rozumiesz jakiś instrukcji to poproś o pomoc kogoś kto to już robił.
Wydaje mi się że to nie problem z routerem lecz z serwerem smtp bo “unexpected reply” to odpowiedź z serwera (chyba… nie znam się na tym bardzo dobrze, więc się pytam), ale firmware sobie pobiorę i zainstaluję na routerze.
Dzięki za pomoc.
P.S
Poradziłem sobie w inny sposób. Trochę pogrzebałem w ustawieniach gmaila i dowiedziałem sie że ma opcję “Importuj pocztę i kontakty:”. Teraz wszystko ładnie działa. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
stary przerabiałem to jakiś czas tamu problem jest taki ze ruter wysyła domyślnie pocztę np www.wp.pl na port 25 a serwisy tego typu pozmieniały porty na 465 i inne porty teraz nie pamiętam. Kontaktowałem się z technikami z netgara ale nie mogli mi pomóc. Doradzili mi ze muszę znaleźć serwer pocztowy gdzie jest port 25 otwarty