Mam podobny problem, zakupiłem router TP-LINK TL-WR340G, podłączyłem do modemu Webr@cer 821 (mam internet z Ery), wybrałem opcję PPPoE, wpisałem dane, a przy ostatniej fazie instalacji wyskakuje błąd
Proszę o pomoc
Mam podobny problem, zakupiłem router TP-LINK TL-WR340G, podłączyłem do modemu Webr@cer 821 (mam internet z Ery), wybrałem opcję PPPoE, wpisałem dane, a przy ostatniej fazie instalacji wyskakuje błąd
Proszę o pomoc
Niestety, ale wróżka nie chce nikomu zdradzić co to za błąd.
Sory, jakoś mi wyleciało :roll:
Robiłem wszystko jak w instrukcji i poradach znalezionych w sieci, nie wiem czego jeszcze spróbować.
– Dodane 11.11.2010 (Cz) 19:15 –
Jeszcze raz proszę o pomoc