Konflikt antywirusow

Mam pytanie o instalowanie antywirusow :slight_smile: . Wiem, ze nie jest wskazane instalowanie i uzywanie dwoch antywirusow w jednym czasie. Mam juz zainstalowanego Nortona, ale chcialabym zainstalowac Kaspersky’ego. Czy musze odinstalowac Nortona, zeby zainstalowac Kaspersky’ego? Czy moge najpierw zainstalowac Kaspersky’ego, a potem dopiero usunac Nortona? Tzn czy to prawda, ze jesli nie odinstaluje najpierw Nortona to instalujac Kaspersky’ego moze dojsc do jakiejs zmiany w Kasperskym i nie bedzie on wlasciwie dzialal? Jestem w tym temacie zielona, wiec prosze o pomoc ![-o<

Żeby mozna było zainstalowac inny program antywirusowy nalezy obecnie uzywany usunąć, inaczej kaspersky niezechce sie zainstalowac bo wykryje ze jest juz program av i zaproponuje aby go najpierw usunac potem instlacja kasperskyego bedzie przebiegała własciwie

Nie możesz zainstalowac dwóch antywirusów bo w przeciwnym wypadku antywirusy będą pokazywali fałszywe wirusy których nie ma.

komputer zamuli tak że nie będziesz mógł nic zrobić na nim.

Skoro:

to po co pytasz? Każdy, kto ci odpowie, zrobi to bo wie

katka7 , Na forum obowiązuje używanie polskiej pisowni (włączając w to

znaki typu ą, ś, ć, ł, ó itd). Zastosuj się proszę do tej zasady i

popraw błędy. W przeciwnym wypadku temat może zostać usunięty.

Co do instalacji 2 antywirusów to sprawa nie jest taka pewna że nie można mieć dwóch na jednym komputerze.Sam używam na co dzień G-Daty a dodatkowo mam Kasperskiego Anty-Wirus 6.0 SOS - jest to wersja która posiada skanera tylko na żądanie i można ją instalować majac już jednego antywira.Warunkiem jest tu na pewno to aby tylko jeden był włączony jako ochrona podstawowa.