Konflikt antywirusow

(Lokal13) #1

Mam pytanie o instalowanie antywirusow :slight_smile: . Wiem, ze nie jest wskazane instalowanie i uzywanie dwoch antywirusow w jednym czasie. Mam juz zainstalowanego Nortona, ale chcialabym zainstalowac Kaspersky'ego. Czy musze odinstalowac Nortona, zeby zainstalowac Kaspersky'ego? Czy moge najpierw zainstalowac Kaspersky'ego, a potem dopiero usunac Nortona? Tzn czy to prawda, ze jesli nie odinstaluje najpierw Nortona to instalujac Kaspersky'ego moze dojsc do jakiejs zmiany w Kasperskym i nie bedzie on wlasciwie dzialal? Jestem w tym temacie zielona, wiec prosze o pomoc [-o<

(Iset112) #2

呕eby mozna by艂o zainstalowac inny program antywirusowy nalezy obecnie uzywany usun膮膰, inaczej kaspersky niezechce sie zainstalowac bo wykryje ze jest juz program av i zaproponuje aby go najpierw usunac potem instlacja kasperskyego bedzie przebiega艂a w艂asciwie

(huber2t) #3

Nie mo偶esz zainstalowac dw贸ch antywirus贸w bo w przeciwnym wypadku antywirusy b臋d膮 pokazywali fa艂szywe wirusy kt贸rych nie ma.

(Chillout) #4

komputer zamuli tak 偶e nie b臋dziesz m贸g艂 nic zrobi膰 na nim.

(popula) #5

Skoro:

to po co pytasz? Ka偶dy, kto ci odpowie, zrobi to bo wie

(sdar) #6

katka7 , Na forum obowi膮zuje u偶ywanie polskiej pisowni (w艂膮czaj膮c w to

znaki typu 膮, 艣, 膰, 艂, 贸 itd). Zastosuj si臋 prosz臋 do tej zasady i

popraw b艂臋dy. W przeciwnym wypadku temat mo偶e zosta膰 usuni臋ty.

(Pgg) #7

Co do instalacji 2 antywirus贸w to sprawa nie jest taka pewna 偶e nie mo偶na mie膰 dw贸ch na jednym komputerze.Sam u偶ywam na co dzie艅 G-Daty a dodatkowo mam Kasperskiego Anty-Wirus 6.0 SOS - jest to wersja kt贸ra posiada skanera tylko na 偶膮danie i mo偶na j膮 instalowa膰 majac ju偶 jednego antywira.Warunkiem jest tu na pewno to aby tylko jeden by艂 w艂膮czony jako ochrona podstawowa.

(Panciasteczko) #8