kordixx
(kordixx)
#1
Otóż, kiedy dostałem nowy modem, kilka dni wszystko było ok. Ale wtedy neostrada nie chciała się połączyć i cały czas pojawiał się ten komunikat:
Zainstalowałem od nowa neostradę. I wtedy znowu było OK. Ale po kilku dniach znów pojawił się ten komunikat. I tak w kółko…
http://wklej.org/id/3ee773152c Log z HiJackThis
http://wklej.org/id/6e9ff19593 Log z ComboFix
djarta
(djarta)
#2
Wklej do Notatnika :
File::
D:\WINXP\system32\FTRTSVC.exe
D:\WINXP\system32\IfHelper.dll
Registry::
[-HKLM\~\startupfolder\^ntuser.dat.LOG]
[-HKLM\~\startupfolder\^ntuser.ini]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\WinampAgent]
>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe
–>
Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log). Daj ten log, który powstanie w trakcie usuwania.
Jeśli pójdzie dobrze, to: Po restarcie usuń ręcznie folder C:** Qoobox.**
Spróbuj usunąć to ręcznie
kordixx
(kordixx)
#3
http://wklej.org/id/b07364696f log
Mam jakiegoś wirusa? To przez to jest ten problem?
Raczej to wina dostawcy(albo Twojego sprzętu).Masz możliwość sprawdzenia na innym modemie?
Jeśli nie to zainstaluj to i zobacz czy nadal będzie coś się działo.Możesz też zadzwonić do “speców” neostrady i powiedzieć jaki masz problem.
huber2t
(huber2t)
#5
Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Otwórz notatnik i wklej do niego:
File::
D:\WINXP\system32\FTRTSVC.exe
D:\WINXP\system32\IfHelper.dll
Folder::
D:\WINXP\system32\AlertModule
Registry::
[-HKLM\~\startupfolder\^ntuser.dat.LOG]
[-HKLM\~\startupfolder\^ntuser.ini]
Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt.
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu ->
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dasz na forum.
Logi dajesz na http://wklejto.pl lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link