Konieczność instalacji od nowa neostrady co kilka dni

Otóż, kiedy dostałem nowy modem, kilka dni wszystko było ok. Ale wtedy neostrada nie chciała się połączyć i cały czas pojawiał się ten komunikat:

neostradakomunikatvx0.png

Zainstalowałem od nowa neostradę. I wtedy znowu było OK. Ale po kilku dniach znów pojawił się ten komunikat. I tak w kółko…

http://wklej.org/id/3ee773152c Log z HiJackThis

http://wklej.org/id/6e9ff19593 Log z ComboFix

Wklej do Notatnika :

File::

D:\WINXP\system32\FTRTSVC.exe 

D:\WINXP\system32\IfHelper.dll 


Registry::

[-HKLM\~\startupfolder\^ntuser.dat.LOG] 

[-HKLM\~\startupfolder\^ntuser.ini] 

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\WinampAgent]

>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe

–>CFScript3.gif

Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log). Daj ten log, który powstanie w trakcie usuwania.

Jeśli pójdzie dobrze, to: Po restarcie usuń ręcznie folder C:** Qoobox.**

Spróbuj usunąć to ręcznie :slight_smile:

http://wklej.org/id/b07364696f log

Mam jakiegoś wirusa? To przez to jest ten problem?

Raczej to wina dostawcy(albo Twojego sprzętu).Masz możliwość sprawdzenia na innym modemie?

Jeśli nie to zainstaluj to i zobacz czy nadal będzie coś się działo.Możesz też zadzwonić do “speców” neostrady i powiedzieć jaki masz problem.

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj

Otwórz notatnik i wklej do niego:

File::

D:\WINXP\system32\FTRTSVC.exe 

D:\WINXP\system32\IfHelper.dll


Folder::

D:\WINXP\system32\AlertModule


Registry::

[-HKLM\~\startupfolder\^ntuser.dat.LOG]  

[-HKLM\~\startupfolder\^ntuser.ini]

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt.

Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu ->

02f8f1e3c410a4cc.gif

Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dasz na forum.

Logi dajesz na http://wklejto.pl lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link