Konto w rapidshare.com


(Dubis E2s) #1

Witam serdecznie. Jak dotąd byłem zwykłym free userem rapidshare.com, lecz ostatnio zrobili chyba promocje na konto na 1 rok w cenie 54.99 EUR. Chciałbym sie dowiedzieć czy w ogóle istnieje ktoś w Polsce kto wykupił takie abo i mi powie jak to sie ma na nasze Polskie realia :P: jak wyglada zapłata, jak wyglada przelicznik, czy długo sie czeka na konto, jak juz sie ma konto to jaki program najlpeij uzywacitp. WIELKIE DZIEKI ZIOMS :slight_smile:

A drugie pytanie to: Mój bloczek jest połaczony w siec lokalna i mamy necik od zioma z anteny [necik radiowy :P]... mamy sobie switcha i acces point'a... wyjscie na swiat mamy takie samo [wszyscy to samo IP] i to sie nie zmienia. teraz pytanie czy jak ja kupie konto na rapidshare.com to czy ja i mój brat równoczesnie bedziemy mogli z niego korzystac przy maksymalnych predkościach.... bo jak biore opcje free na rapishare to jak ja sciagne plik to ja czekam np 1h i mój brat tak samo... :stuck_out_tongue:


(Pinio150) #2

Ja nie wiem! Ale jak kupisz tam to nie musisz czekac w kolejce tylko cały czas cos mozesz pobierac I masz chyba jakąs pomoc szybciej obsługiwany(ale po co ci pomoc po niemiecku) bo to jest serwis niemiecki z tego co ja pamietam

i z tego co wiem to jedyna zaleta to to ze nie musisz czekac np.10,20,35,45,60 min i tylko oto głownie chodzi! a zrobisz jak zechcesz!


(Dubis E2s) #3

jezeli chodzi o to to sie orientuje. chodzi mi o sam zakup konta premium. zalezy mi na tym bardzo ponieważ łatwiej by mi było sciagac pliki... :?: :eating: chłopcy pomóżcie.

:smiley: :mrgreen: :mrgreen: WE SO ŁY CH ŚW iĄT WS ZY ST KiM :mrgreen: :mrgreen: :smiley:


(Igor P) #4

Zależy od łacza.Jak masz neostrade (tak jak ja) :wink: to rozłanczasz połączenie i uruchamiasz od nowa. Dostajeszwtedy nowe ip i sciągasz co chcesz Śmierdzącego nowego roku :mrgreen: :smiley:


(Dubis E2s) #5

to tez wiem... ale chodzi mi głównie o ten przypadek... jak to sie ma do kont premium i czy w ogóle ktoś w Polsce ma konto premium!?!?!

cheerst :slight_smile: :twisted:

Złączono Posta : 10.01.2007 (Sro) 16:06

tak jak myslałem... zaden polak by sie nie przełamał zeby kupic konto premium na rapidshare.com :/... no cóż pozostaje mi tylko zmienic z radiowego netu na neostrade :/... czyli moze za 3 miechy ;( bede mial fajny net ;(