Kontroler USB


(Artur520) #1

Mam płytę FOXCONN A690GM2MA-8KRS2H w której jest 4 USB :x Chciałbym dokupić jakiś kontroler czy coś takiego. Nie na PCI bo nie mam wolnego slotu. W płycie mam niby miejsce na jakieś kontrolery Bóg wie co.

Moja płyta jpg: http://redakcja.pccentre.pl/andrzejsnk/ ... xconn3.jpg

Te zielone na dole w instrukcji są opisane jako: Front USB Connectors. Co można pod to podłączyć?


(adam749) #2

To są wyjścia na USB do przedniego panelu. Można tam podłączyć coś takiego.


(Artur520) #3

coś tańszego?

http://allegro.pl/item400893854_hub_usb ... omson.html

coś takiego? Ale raczej pasować nie będzie bo ta wtyczka w porównaniu z ta w płycie jakaś mała :open_mouth:


(adam749) #4

Ten panel podłączasz do portu USB więc odpada. Tańszych niewidze na allegro.

Ewentualnie możesz kupić jakiś HUB na kabel USB i potem kabel przerobić tak, żeby podłączyć pod piny w mobo, bo zobacz ile tego jest i są tańsze.


(Artur520) #5

a ja widzę :stuck_out_tongue:

ale tylko 2 USB więc sie nie opyla

http://allegro.pl/item395993219_front_p ... f_vat.html


(Cosik Ktosik) #6

PCI Masz zajęte, ale może da radę wcisnąć coś na śledziu:

http://allegro.pl/item398701021_sledz_usb_sp_gw.html


(adam749) #7

JA bym wziął taki na kabel usb i go przerobił pod piny w mobo. 1 kabel zajmuje 4PINy, a PINów masz podajże 16, czyli 4 pary, czyli jeszcze prościej - możesz podłączyć 4 takie huby na USB, które mają min. 5 portów. Chyba trochę zakręciłem Ci w głowie, jak tak to sorry.

Tylko, żeby takie cuś zrobić musisz mieć dobry zasilacz.


(Artur520) #8

fajne tylko rozumiem ze jednak wtyczka zajmuje cały jeden port na mobo? Lipa trochę że tylko 2 USB ;f ze 4 by sie przydały:D

http://allegro.pl/item396352694_adapter ... aniej.html coś takiego? Mam coś takiego w starym kompie;d A gdyby wymontować 8) :evil: :evil:

adam749 trochę zamieszałeś :smiley:

możesz prościej? Zasilacz Modecom MC 400W komp w podpisie:)


(Cosik Ktosik) #9

W mojej propozycji tak, jedna wtyczka w gniazdku na płycie=2 porty usb. Z tego co widzę Masz dwa PCI+2xPCIE, ale przy większej obudowie powinny być miejsca na PCI do większej płyty. Tam można by było śledzia spokojnie włożyć.

To co ty pokazałeś to jest to samo, tylko 4 porty USB. Ma to dwie wtyczki, więc na płycie zajmie dwa porty.


(adam749) #10

Weźmy np: taki HUB. Przerabiasz kabel na taki, żeby wpiąć w piny w mobo. Jeden kabel zajmuje 4 piny (nazwijmy 1 komplet). Takich kompletów masz zapewne cztery, a więc mozesz podłączyć cztery takie huby. Zrozumiałeś?? Zasilacz może być.

Oczywiście HUB możesz wziąć tańszy. Ten do podałem to był "pierwszy, lepszy z brzega".


(Artur520) #11

adam749 , nie będę sie bawił w przeróbki:p

cosik_ktosik , chyba cuś takiego wezmę:slight_smile:

Obudowę to ja mam bardzo małą, ale wolny śledź się znajdzie:P