bardzo proszę o sprawdzenie loga z góry dziękuje za pomoc
Logi wyglądają na czyste
Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.
zrób optymalizacje uruchamiania
http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i … 378.0.html
usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport
AreOO ,
W temacie, z którym powinieneś się zapoznać:
Coś konkretnego się dzieje ? - jeżeli tak to popraw tytuł na konkretny, mówiący o problemie, w poście dokładnie przedstaw problem.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkować usunięciem tematu do Kosza.