Konwersja na AMV, POMOCY

Witam! !!

Mam playera MP4 z wyświetlaczem 1.8". Mam także programik do przerabiania na ten format (100AMVTools), ale obraz nie jest na cały wyświetlacz. Nie mam pojecia jaki program byłby odpowiedni… :? Mam jeszcze jedno pytanie… Czy jest taki programik co przerabia zdjęcia w taki sposób żeby zmieściły się też na cały wyświetlacz do playera? Może to zależy od roździelczości fotki (jestem całkowicie zielony w tym temacie, proszę o wyrozumienie :cry: )… Proszę o podpowiedź, z góry dziękuje :slight_smile:

A nie ma w tym programie opcji zmiany rozdzielczości??

Ja nie mam takiego programu właśnie zadałem takietytanie czy w ogóle istnieje taki program.

Przeczytaj uważnie 3 razy…

  1. Pytanie: czy jest program do konwersji wideo na format AMV?

  2. Pytanie: czy jest program aby zdjecia mieściły sie na cały wyświetlacz playera (bez utraty jakości fotki)?

MOJO_JOJO proszę poprawić tytuł na konkretny

mialem ten sam problem… ale doszedlem ze tym programem mozesz zmienic rozmiar wyswietlanego obrazu na caly ekran odtwarzacza… 8)

dodaj film ktory chcesz zmienic na amv i gdy pojawi sie on na liscie pod konsolka odtwarzania itp kliknij na niego i zmien “select screen width and height” na 160x120 . . . powinno pomoc bo mi sie udalo:) pzdr i milego ogladania:) :smiley:

jak sie nazywa ten progra do zmiany formatu na AMV?? tez mam MP4 ale nie mam programu… hehe…

Ja też mam mp4 playera 1,8" i robiłem AMV 160x120, ale zacina się na pierwszej klatce. Innych formatów, np. AVI nie czyta, choć powinien. Co robić?

Złączono Posta : 10.08.2006 (Czw) 13:15