Konwersja z mp3 do audio CD


(@riel) #1

Mam małe pytanie moze znacie program do przerabiania muzyki z mp3 do track jeśli znacie jakieś to prosze podajcie nazwe i jak znacie linka do niego :slight_smile:


(Mztswk) #2

DeepBurner

Nero

http://dobreprogramy.com/index.php?dz=2&id=514&t=37


(@riel) #3

nie wiem czy o to mi chodzilo ale chodzi mi PROGRAM DO PRZERABIANIA PLIKÓW MP3 W FORMAT TRACK 8)


(Mztswk) #4

No to właśnie podałem te programy


(system) #5

czyli chodzi ci o pliki w formacie audio takie jak sa na plytkach audio ?? :smiley: nie wiem czy to jest mozliwe ale poszukaj w vortalu programu CDex moze w nim bedzie taka mozliwosc

poczytaj jescze moze to moze cos ci podpasuje z tych oferowanych na vortalu :slight_smile:


(Mztswk) #6

Raczej w odwrotną strone


(fiesta) #7

Nie ma takiego formatu track, jak już to jest audio CD.

Track z angielskiego jest to ścieżka.

Czyli odtwarzając płytę Cd w odtwrzaczu jeżeli nie jest opisana lub nie ściągnie tytułów z internetowej bazy CDDB to na liście tytułów wyświetli Ci sie track 1 track 2 itd. zamiast tytułów poszczególnych utworów.


(@riel) #8

no to z mp3 do Audio cd tak jak na orginalnych płytach :stuck_out_tongue: :lol:


(system) #9

Doskonale to zrobisz programem CDex 1.51

który jest dostępny w tym vortalu.

Oczym częściowo napisał ci dary.zary


(Damian) #10

A w nero, ustawiasz tylko wypalanie płyty Audio CD, zaznaczasz pliki, które chcesz wypalić w formacie Audio CD i nagrywasz.


(Mister Wojtek) #11

Jesli uzywasz Winampa to jest tam taka opcja.. Options/Preferences/Plug-ins/Output.. dwukrotnie klikasz myszką na Nullsoft Disk Writer plug-in.. pojawi się okienko.. klikasz OK.. wychodzisz z opcji.. i teraz gdy odpalisz mp3 to stworzy się plik audio CD, który zapisze się domyslnie na dysku C:

gdy juz poprzerabiasz sobie to co chciałeś ponownie wejdz do tych opcji i zmień tak jak bylo.. czyli na 'DirectSound Output'.. i znowu bedziesz mogl odtwarzac muzykę.

Pozdrawiam 8)