Krta dzwiekowa i glosniki 5.1


(Balik10) #1

witam

chciałbym swojego kompa wbogacić o karte dżwiękową i jakieś głośniki, wszystko w systemie 5.1. Nie znam się na tym za bardzo i nie cchę wydawać pieniędzy na sprzęt którego możliwości nigdy nie wykorzystam. Ma mi to słóżyc do słuchania muzyki, oglądania filmów i grania w gry. Nie jestem wymagającym audiofilem, ale lubie czasem posłuchac dość głośno muzyki. co do kryterii ocen to też nie mam rozeznania wię jeśli mógłbym prosić jakis podziął na trzy kategorie cenowe jeśli jest taka możliwość?

pozdrawiam


(Danielm86) #2

to po co ci 5.1. Możesz zainwestować w 2.1 ale to już twoja brocha. Żeby w 5.1 mieć najlepszą jakość dzwięku potrzebujesz karty 5.1. Sound Blaster i głośniki np Creative. Do wyboru do koloru. Możesz popatrzeć na Allegro


(Monczkin) #3

Ja ostatnio zainwestowałem w kartę

Sund Blaster Audigy SE

http://www.soundblaster.com/products/pr ... duct=14257

http://pl.europe.creative.com/products/ ... duct=14257

i głośniki Inspire T6060 Creativa

http://pl.europe.creative.com/products/ ... duct=14090 - powiem, że potrafi sprawić przyjemność słuchanie muzyki i nie tylko :slight_smile:

Ja ze swej strony polecam :slight_smile:


(Balik10) #4

no z tego co sie orintuje to juz od jakiejs chwili w lepszych grach istnieje system dżwieku 5.1 nie mówiąc już o najnowszych, więc sądze że nie opłaca sie inwestować w zestaw 2.1 który powoli staję się już raczej standardem co nie.

a w filmach z dobrymi efektami dżwiękowymi słychac dość sporą różnice oglądając go na systemie 2.1 i na 5.1

chyba nie trzeba być wymagającym audiofilem, żeby dostrzec różnice dżwięku na takim i takim systemie. poza tym jestem przekonnay, że możliwości systemu 5.1 wykorzystam choćby w grach czy filmach. Troche gupio oglądać film na ponad trzydziesto calowym telewizorze i mieć do tego dżwięk 2.1

podałeś mi nazwy producentów u których mam szukac tego sprzętu ale ja się na tym nie znam. Jakis propozycje może?

pozdrawiam

Złączono Posta : 09.10.2006 (Pon) 18:27

monczkin a ta karta to chyba jest 7.1 a glosniki 5.1 czy to nie przeszkadza?po co karta 7.1 jak glosniki sa na 5.1?


(Błażej) #5

Karta obsługuje głośniki do 7.1, więc obsłuży również 5.1.

Sound Blaster Audigy

A te głośniki moge ci polecić. U mnie po prostu grają znakomicie. A bassik cudowny :slight_smile:

Głośniki Logitech X-530 (5.1)


(system) #6

ja mam T 5900 creativa i jestem bardzo zadowolony z ich mocy i dzwieku. może to nie jest szczyt mozliwości ale pokój 4 na 5 dość dobrze nagłośni choć jeszcze sąsiedzi nie przyszli. ja mam kartę zintegrowaną w płycie Gigabyte -GA7VA ,,,,, może nie jest to szczyt mozliwości i nie jest najnowsza ale z przyjemnościa film sie ogląda. wszystko zalezy ile masz kasy , ponieważ jak będe zmieniał głośniki to polecam właśnie te Creative GigaWorks ProGamer 5.1 G500 THX

Złączono Posta : 09.10.2006 (Pon) 18:02

http://www.agito.pl/product/29402?cid=863

Złączono Posta : 09.10.2006 (Pon) 18:03

http://www.agito.pl/product/29402?cid=863

Złączono Posta : 09.10.2006 (Pon) 18:03

http://www.agito.pl/product/29402?cid=863


(Balik10) #7

o dzięki wielkie za cenne poradu juz wiem jaką wybiorę karte a nad głośnikami jeszcze się zastanowię. dzięki wilekie i pozdrawiam