Którą kartę wybrać?

zastanawiam sie między dwoma modelami:

  • Gainward Bliss GeForce 7600GT Golden Sample 256DDR3 128bit 1.2ns AGP TV/DVI

  • Pine XFX GeForce 7600GT 256DDR3 128bit AGP TV/DVI XXX Edition

która będzie lepsza??? i dlaczego??? dziękuję z góry.

ten sam chipset, zwróć uwagę na taktowania pamięci i rdzenia gpu. wybierz tą która ma wyższe.

Tu się nie ma co zastanawiać. Gainward zakończył działalność w Polsce. Gdzie będziesz serwisował jak Ci coś padnie?

kart się nie serwisuje tylko wymienia na drugi egzemplarz.

Właściwie się prawie nie różnią, poza tym że ta pierwsza posiada jedno wejście więcej.

Takie jest moje zdanie.

Złączono Posta : 02.10.2007 (Wto) 14:58

Dodam że taktowanie identyczne! Wszystko identyczne…

Mylisz się. Karty się serwisuje a tylko niektóre modele jak np. produkty firmy BFG wymienia się na nowy egzemplarz i to tylko za pierwszy razem. Przy drugiej usterce naprawa

Ciekawe gdzie zgłosisz usterkę Gainwarda jak nie ma serwisu?

a kartę graficzną autor postu ma zamiar kupić w autoryzowanym sklepie Gainwarda ?? czy w zwykłym pośredniku, umowa kupna sprzedaży obejmuje pośrednika oraz kupującego (pośrednik zwany jest w tej umowie gwarantem) i to on jest zobowiązany do usunięcia usterek ze sprzedawanego produktu w ciągu 21 dni roboczych po tym okresie musi wydać nowy egzemplarz (jeśli usterka nie jest usuwalna) lub zwrócić pieniążki wg. aktualnego cennika. w skrajnych przypadkach jest możliwość dogadania się z gwarantem i wymiany na inną część z ewentualną dopłatą.

jeśli chodzi o usterki kart graficznych to najczęściej są one związane z pojawianiem się artefaktów (uszkodzony gpu bądź pamięci) co nie podlega naprawie ze względu na koszty. jak również całkowite unieruchomienie katy też ze względu na aspekt finansowy nikt nie podejmuje się jej serwisu.

generalnie to zamierzam kupic karte u tzw. posrednika, tzn. dokladnie w sklepie po prostu.

to wybierz tańszą, lub mającą więcej dodatków w postaci gierek (jeśli są) kabelków itp.

Nie kupi ani tu ani tu. Jeśli już to na Allegro

Zmieniły się przepisy? Sprzedawca nie musi być gwarantem. Ba! Gwarancji w ogóle nie musi być zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym kraju od 1.01.2003 roku

Bzdura. Żaden przepis nie określa okresu naprawy. Proponuję sobie poczytać przepisy

podczas kupna sprzętu co otrzymujesz ?? ten dokument podstemplowany oraz podpisany przez sprzedającego to się nazywa gwarancja (a opisane w niej warunki obowiązują za równo gwaranta jak i kupca) kupując sprzęt godzisz się na nie.

w przypadku Gainwarda w przeszłości oraz Palita/Gainwarda obecnie gwarancja była realizowana przez sklep który oferował sprzedaż owego produktu, pomyliłeś się z takimi markami jak LG,NEC itp. których serwis był (i jest) scentralizowany w sensie licencji serwisowej.

o formie gwarancji zobowiązany jest sprzedawca.

autor postu najwyraźniej ma już sklep gdzie oferowane są karty którymi jest zainteresowany, to chyba oczywiste niestety najwyraźniej nie dla ciebie.

co do dostępności to są one dostępne :

http://www.ceneo.pl/424677

więc nie wprowadzaj czytających w błąd.

jeśli chodzi o serwis allegro to jest to serwis aukcyjny, na łamach którego swoje produkty oferuje bardzo duża ilość cenionych sklepów.

na koniec

nie masz racji bo jeśli sprzęt jest sprzedawany jako nowy przez firmę upoważnioną do jej sprzedaży (działalność handlowa) jest zobowiązana do udzielenia gwarancji 2letniej na sprzedawany produkt. ty opisujesz sytuację gdy sprzęt oferowany jest przez osobę prywatną wtedy gwarancja nie ma racji bytu.

Paragon (jeśli kupujesz od firmy) i tylko uścisk ręki (jeśli kupujesz od osoby prywatnej). Dokument gwarancyjny jest DODATKIEM NIEOBOWIĄZKOWYM

Trafiłeś kulą w płot. Serwisem Gainwarda zajmowała się w Polsce firma Multimedia Vision i do tej firmy sprzedawca wysyłał uszkodzoną grafikę. Działał jako pośrednik

Jak wejdziesz w szczegóły gwarancji to zobaczysz, że to gwarancja wewnętrzna sklepu a nie producenta bo jego już nie ma

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)

Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

Proponuję się zapoznać

teraz można byłoby się spytać (w formie referendum) ilu osób spotkało się z taką sytuacją gdy podczas dokonywania zakupu urządzenia elektronicznego. ja nigdy a gwarancji mam tyle że ich liczenie nie miałoby sensu.

widzę że nie czytasz ze zrozumieniem, napisałem wyraźnie iż w przypadku kupna przedmiotu marki palit/gainward (a posiadałem ich kilka) to gwarant (na podstawie wydanej przez siebie karty gwarancyjnej) realizuje warunki gwarancji na swój koszt. a komu przedmiot jest wysyłany to już nie ma znaczenia (w dalszej kolejności) i tutaj są 2 sytuacje możliwe :

po pierwsze gdy firma która sprzedała dany produkt palita/gainwarda jest gwarantem/pośrednikiem to w sytuacji gdy serwis karty (w rzeczywistości diagnostyka) w autoryzowanym punkcie w polsce czy za granicą nie jest możliwa to gwarant (sprzedawca) ponosi wszelkie koszty z tym faktem związane.

po drugie, jak w przypadku takich firm jak hp,lg,nec itp gdy ich serwisy są firmowe a ich punkty serwisowe zostaną zamknięte (co raczej się nie zdarzy) to wyegzekwowanie gwarancji nie będzie możliwe. poza przypadkiem gdy sprzedawany produkt jest zgodny z gwarancją typy worldwide (np HP/Compaq).

reasumując w przypadku Gainwarda/palita nie otrzymuje się gwarancji realizowanej tylko w jednym autoryzowanym punkcie serwisowym a gwarancję sklepową. a zatem jak autor postu zakupi ową kartę to nie będzie miał problemu z wyegzekwowaniem (na koszt sprzedawcy) sprzętu.

oczywiście w typ poście rozpatrujemy przypadek gainwarda/palita (który sam reklamowałem kilka sztuk w tym roku). i w każdym przypadku gwarantem był sprzedawca.

dziekuje za doglebne rozwiniecie tematu. mam juz sklep - http://www.sirius.pl - tam zlozylem zamowienie na gainwarda. mam nadzieje ze nie bede zalowal.