Którą mysz wybrać?


(Wspinacz) #1

Witam , mam zamiar kupić nową myszkę , ma być bezprzewodowa i optyczna do 100zł , znalazlem takie cos :] :

http://allegro.pl/item199556517_logitec ... _gwar.html

http://allegro.pl/item202569615_logitec ... yczna.html

http://allegro.pl/item201291580_super_m ... media.html


(Arcin11) #2

Któraś z tych dwóch logitechów.Nie wiem dlaczego wszyscy tak bardzo chcą mieć te bezprzewodowe myszki tylko kłopot z bateriami do gier też się nie nadają nie lepiej kupić przewodową?


(Mastermaro) #3

bo są problemy z bezprzewodowymi... to bateria, bo poprostu coś nie łączy.. różnie bywa... ale jak sie upierasz że bezprzewodów i już to tak jak ziomek5 wspomniał logitech'y obydwa i możesz jeszcze poszukać muszek Creative:)


(Wspinacz) #4

ja nigdy nie mialem problemow z bezprzewodowymi :] , od 3 lat takich używam a dużo gram i dla mnie sa lepsze niż przewodowe , przynajmniej kable sie nie plączą , hmmm no ok ale ktory logitech ?? ;]


(Mastermaro) #5

bo wiesz ja mam taką http://arest.pl/index.php?inc=produkt&b ... 8&katid=19 przewodową a gra sie na niej bardzo milusio :slight_smile: no własnie który...

ja bym wziął raczej tą 2 :wink:


(Arcin11) #6

MasterMarO to było pytanie do DGE :mrgreen:

też bym się skłaniał ku przewodówce ta A4Tech X-750F na prawde jest bardzo dobra.


(Mastermaro) #7

ziomek5 wiem ale taki cytat by był tylko sie pytajnik zacytował :slight_smile:


(Jinx83) #8

używam myszek bezprzewodowych od ~7lat i nigdy nie miałem z nimi problemu.

Baterie kupić nie problem, miałem też myszkę z ładowarką i w grałem na nich w całą masę różnych typów gier, nigdy nic mi nie przeszkadzało.

Do tego klawiatura bez kabelka i można leżąc w łóżku obsługiwać kompa - niezastąpione w czasie choroby :stuck_out_tongue:


(Wspinacz) #9

no właśnie ... więc polecacie tą drugą czyli mx600 ...


(Mastermaro) #10

akurat klawiatura bezprzewodowa to rzecz niezastąpiona :smiley: bardzo się przydaje np. w wakacje :smiley: ale tu chodzi o myszkę

Ja tak ;]


(Łukasz14) #11

ja mam coś takiego:

http://allegro.pl/item201504106_mysz_a4tech_swop_3_w_pieciu_kolorach_x_2_klik.html

i do gry i wszystkiego jest najlepszy nie tam jakieś bezprzewodowe często jak się gra w ajkąś grę i mamy jakis ważny momnet baterie padaja (prawa muurphyego)

Złączono Posta : 05.06.2007 (Wto) 20:32

ale jeśli upierasz się przy bezprzewodowej wybierz tą:


(Biuro) #12

ja mam mysz laserową i jestem z niej bardzo zadowolony :slight_smile:


(Debo75) #13

http://allegro.pl/item202569615_logitec ... yczna.html

Ja osobiście mam tą myszkę :slight_smile: i jestem z niej zadowolony!! Baterie trzymają długo aż sie dziwie temu. Kiedyś miałem bezprzewodówkę nieznanej firmy kulkową i baterie trzymały niecałego miecha a w tej pare michów. :slight_smile: No może faktycznie do gier używam drugiej podłączonej na zwykłym wejściu PS2 na kablu :slight_smile: POLECAM TEGO LOGITECHA


(Wspinacz) #14

no fajna ona jest tylko nie pokoi mnie jej pochodzenie , tzn ze jest w woreczkach jakoś , czyli może podczas transportu zostac zniszczona i ze nie ma gwarancji ...

Złączono Posta : 05.06.2007 (Wto) 22:00

jakieś uzasadnienie ??


(Debo75) #15

Ja kupiłem ja w sklepie i była OEM czyli bez pudełka... Jak będzie dobrze spakowana i poczciwcy na poczcie jej nie zniszczą to bedzie ok:)

Złączono Posta : 05.06.2007 (Wto) 22:14

Gwarancje posiadam i wszystko co powiina mieć. Wersja OEM od BOXa różni sie tym pzynajmniej w moim przypadku że nie miałem owej przejściówki z USB na PS2 co mi wogóle nie przeszkadzało bo na USB jest lepsza no i tańsza zdziebko od BOXa