Który laptop sprowadzić z USA?


(Mariunio30) #1

Witam, od niedawna mam "duży" problem. Nie medyczny, dodam. Mam zamiar sprowadzić sobie lapka z USA. W grę wchodzą TOSHIBA Satellite A305-S6845 http://www.newegg.com/Product/Product.a ... 6834114473 , Asus ASUS M50 Series M50Sa-X1 http://www.newegg.com/Product/Product.a ... 6834220307 lub ASUS M51 Series M51Sn-X2 http://www.newegg.com/Product/Product.a ... 20308#spec a ostatnio przyśnił mi się Blue-ray tzn. SONY VAIO FZ Series VGN-FZ470E/B http://www.newegg.com/Product/Product.a ... 6834117723 . Totalnie nie wiem co wziąć, głosy są podzielone, czy asus czy toshiba lepsza, a moze vaio z blue-rayem (szkoda ze brak S/PDIF)?? początkowo myślałem o toshibie, ale zbił mnie z tropu sklep internetowy, z którego miałem zamawiać, z dnia na dzień podnosząc cenę o 100$. Podpowiedzcie, co jest waszym zdaniem lepsze, i nie tylko chodzi o wypas, multimedia, ale i praktyczne rozwiązania jak klawiatura numeryczna w asusie np. no i cena, choc zbliżona to 100$ drogą nie biega...myślałem tez o tym blue-rayu, który moze zastąpić odtwarzacz stacjonarny po podpięciu pod LCD. problem jest dość ważki, gdyż kolega , kt ma mi to przywieźć chce juz kupować, a ja nie mogę podjąć właściwej decyzji, prosze Panów Fachmanów o porady w tym temacie, dziękuję za wszystkie....Mariusz [-o<


(Darth ReX) #2

Tak, tylko co ci po bluerayu? Masz takie płytki?


(system) #3

Pomozemy towarzyszu!

A tak na serio narazie uznaje BR za zbedny wydatek poniewaz taniej wychodzi kupic odtwarzacz stacjonarny.

Jesli natomiast chodzi o jakosc to ewidentnie ASUS poniewaz ostatnio mialem dosc informacji od klientow ze ich toshiby padaja a konkretnie ich plyty glowne.


(Krzysztofdecowski) #4

Proponuje ci wziąśc po uwagę jeszcze Gateway P-173X FX Edition,porządna grafa 8800GTS,proc,pamięc w best buy jeszcze powinni go miec w promocji 1199.99$ tylko w sklepie osobiście

http://www.gateway.com/systems/product/529668096.php

na stronie Gateway 1499$

jak nie będą miec juz to

http://cgi.ebay.com/New-Gateway-P-6831F ... dZViewItem

P-6831FX


(Mariunio30) #5

...płytek z blueraya nie posiadam, korzystam trochę z wypożyczalni, oni mają nowe tytuły. Lubię czasami usiąść i zapuścić coś na tv, dobrze mi się odpoczywa w ten sposób. Myślałem o bluerayu przyszłościowo, skoro HD dvd juz nie będzie wspomagane, zostanie ten format i prędzej czy później się spopularyzuje, więc jest to zakup moze i na wyrost ale przyszłościowy...

Z drugiej strony tak jak mówicie, po co się pchac w cos niewiadomego. Dlatego dzięki za spostrzeżenia, Crop, widzę , ze masz dość znaczne doświadczenia z tymi lapkami, to bardzo mi pomogło, asus w tej konfiguracji jest bezsprzecznie najmocniejszy i ma fajna zaletę dla mnie: numeryczna kalwiatura, choć jest 100$ droższy, Toshiba była moim pierwszym wyborem, i to jak z pierwszą miłością....

Nie jestem tylko pewien, czy asus ma S/pdifa w wyjściu słuchawkowym, ale to powinien być standard w tej klasie...zawsze mozna ściągnąć w HD z neta film i puścić przez HDMI na lcd, tyle tylko że ciągnięcie???? będzie trwało tydzień , rozmiar ma znaczenie!

Pozostałe lapki trochę drogo na stronie, konfiguracja trochę gorsza, nie sądzicie? Jeżeli jeszcze jakieś pomysły , prosze piszcie...


(Darth ReX) #6

To jak standard się spopularyzuje, kupisz odtwarzacz za 200zł, który na dodatek będzie szybszy.


(Mariunio30) #7

Dzięki za porady, podjąłem decyzję, wybór to ASUS M50 Series M50Sa-X1 za 1320$. Trochę żałuję tego blue raya, ale moze macie rację, na to jest za wcześnie...Dzięki bardzo


(Tothic) #8

Witajcie.

Niejako odgrzewam kotleta, poniewaz stoje przed podobnym tematycznie dylematem, jaki mial kolega zakladajacy ten Temat.

Mianowicie siedze teraz w Kanadzie i chce kupic dobrego multimedialnego lapka.

Dzisiaj moim oczom ukazala sie oferta Asus'a , a konkretnie model M50V. Nie orientuje sie specjalnie w temacie, stad moja prosba do Was o pomoc. Poprostu czy Warto kupic ten sprzet z takim wyposazeniem. Czy bede w stanie zagrac dynamicznie w pozycje typu Call of Duty 4, czy Crysis. Oczywiscie jesli znacie jakas lepsza alternatywe, w podobnej cenie- bede wdzieczny za wszelkie informacje.

Ponizej zalaczam linki z aukcji dwoch podobnych modeli miedzy ktorymi sie zastanawiam. Co do cen, to moge nabyc lpt w cenie nizszej o kilka $ niz na aukcji. Z gory dziekuje za pomoc, jak i sorki wielkie za brak polskich znakow (z wiadomych przyczyn :slight_smile: ))

Oto i Linkownia z produktami:

  1. ) http://cgi.ebay.ca/ASUS-M50Vm-B1-15-4-2 ... dZViewItem

2.) http://cgi.ebay.ca/ASUS-M50Vm-A1-15-4-2 ... dZViewItem

Pozdrawiam Serdecznie zza Wielkiej Kaluzy :wink:

Tothic