Który Windows?

Witam :slight_smile: kieruje do was prośbę o pomoc, ponieważ jestem zupenie zielony w tej kwestii.

Posiadam takiego o to laptopa:

Asus notebook F5GL Series

Procesor: Intel® Pentium® Dual Cpu T3200 @ 2.00GHz 2.00 GHz

Pamięć RAM: 4,00 GB

Typ systemu: 32-bitowy system operacyjny

i mam pytanie, który Windows będzie dla mnie najlepszy ? XP, Vista czy 7 ?

Chodzi mi ot o by gry działały jak najlepiej oraz o jak najwyższy komfort pracy.

Podobno XP jest bardzo dobry, ale jednak to stary system i obawiam się, czy wszystko będzie ze sobą kompatybilne. Vista jak słyszałem, tylko “ładnie wygląda” a strasznie dużo zasobów potrzebuje. O W7 niestety wiem bardzo mało.

Co mi doradzicie ?

Windows 7 64bit.

a dlaczego ? :>

nie zużywa on więcej zasobów od XP ?

Windows XP.

helpbay_sig1.png

Windows 7 x64

Polecam Windows 7 64 bit. Bezbłędny, sprawny, kompatybilny

Co do Windowsa XP i 4gb ramu:

4gb-ram-widows-t189808.html

http://forum.pclab.pl/topic/307381-Wind … -4GB-RAMu/

Więc może nie wykorzystać całego, i/lub mogą być problemy.

Win XP 64 bit, ponoć jest ale tylko po angielsku z tego co wyczytałem, nie widziałem go na oczy, więc najlepiej Windows 7 64bit.

Najlepsze systemy od Billa Gatesa to XP i 7. Ale jak zainstalujesz XP to ci wszyscy bedą wypominać że jesteś zacofany bo wrzucasz stary 10-cioletni system, więc pokaż im że nie jesteś ze ************ i zapodaj sobie legalną siódemke 64 bicioki i masz spokój na ładnych pare lat. Dodam że siódemka jest już przetestowana i zebrała bardzo dobre opinie więc nie ryzykujesz szarganiem nerwów i utratą reputacji u kolegów. Pzdr. :smiley:

Spokojnie możesz instalować Windowsa 7 64bit. I nie koniecznie musisz ładować od razu wersji Ultimate jak to polecał kolega wyżej, no chyba, że masz ok 600 zł (OEM)/1200 zł (BOX) wolnych na drobne wydatki.

Dla domowych zastosowań wystarczy spokojnie Home Premium, ewentualnie Professional ale to i tak wersja bardzo bogata.