Który zasilacz?


(Kamilsz 91) #1

Zastanawiam się, który zasilacz wybrać? Może coś doradzicie?

1)Tagan 380W - PFC

2)Chieftec (GPS-450AA-101A) 450W


(:: Radziu ::) #2

Oczywiście weź drugi jest silniejszy :slight_smile:


(Bunio) #3

Kup Chiefteca.

Nawet jeżeli jest droższy.

Jest znacząco silniejszy.


(Progmaniak) #4

Ten kosztuje 259 zl :o

Ten 229zl.

Wez Chiefteca bo jest mocniejszy i tez jest dobrym zasilaczem (sam go kupuje za tydzien :mrgreen: ) ale tagany to swietna firma.

Pozdro!

Złączono Posta : 26.05.2006 (Pią) 20:56

Zalezy kiedy kupujesz. Jak co to zdam ci relacje z dzialania mojego Chiefteca tak za 1,5 tygodnia :mrgreen:


(JNJN) #5

Wrzuć sobie je do googli i poczytaj co o nich piszą.

http://www.google.pl/advanced_search?hl=pl


(Zolciak) #6

IMO Tagan :slight_smile:


(M Kupczynas) #7

Oba zasilacze są bardzo dobre,ale Chieftec ma większą moc i mniejszą cenę,więc go bierz.Chyba,że jesteś w stanie wybulić tyle kasy za tagana :P.


(Bażant) #8

Bierz Chieftecka, ponieważ jest mocniejszy i nawet tagan ktory zawsze jest troche mocniejszy niż piszą mu nie dorówna mocą... Jednak nie zmienia to faktu, że tagan jest jedną z najlepszych firm na świecie, ale w tym boju wygrywa chieftec, bo jest silniejszy :wink:


(Sam Fisher) #9

tak jak przedmówcy : brać Chieftec'a :wink:


(Wigrus1) #10

Ej panowie, jakie tu porównanie:

tagan i chieftec :x

Chieftec lepszy, bo ma większą moc? :lol: no naprawdę super myślenie, bo jest tańszy?

pod jakim względem? Więcej na klate wrzuci? :x

sorki Bażant(cenię Twoją wiedzę), ale nie pisz takich bredni :wink:

i co? Jeszcze 8 osób napisze, że lepszy chieftec, tak?

hehe nareszcie jakieś mądre słowa, Antec jest najlepszą zasiłką na rynku, zaraz za nim jest Tagan.

Ahhh podniosła się temperatura :stuck_out_tongue:


(Zolciak) #11

Chieftec jedzie na opini którą wyrobił sobie jeszcze za czasów współpracy z Sirtec'kiem która niestety się już skończyła. Tagan to zasiłki pochodne od TopPower czyli jakość sama w sobie. Myślę, że taki 380W pociągnie większość sprzętów ew. nie licząc jakiś prądożernych SLI/Crossfire.


(McDracullo) #12

Tagan :mrgreen:


(Bażant) #13

Najlepiej bedzie jak autor wątku poda kofing kompa :wink: Tagan 380W, powinnien spokojnie wyciągnąć 400W i jest mocny, bo wiadomo tagan, ale nie przesadzajcie chieftec nie jest zlą firmą :stuck_out_tongue: Teoretycznie taki tagan 380 moze być silniejszy od 450 (zalezy jaka firma :stuck_out_tongue: ), ale najlepiej bedzie jak autor poda kofing, bo narazie mozemy tylko spekulować. Po dluższym zastanowieniu ten tagan, moze być również bardzo dobry, bo jak wiadomo są to bardzo wytrzymale zasilki, ale jak wsadzil by takiego chieftecka to tez nic by się nie stalo 8)


(system) #14

Ja bym sie kierował ku Chieftecowi :smiley: , bez przesady 380W Tagan napewno nie będzie lepszy niż Chef 450W :mrgreen: . Jeśli chodzi o wykonanie to wiadomo że Tagan to robi najlepiej , ale już pare Taganów widziałem i nie ma się aż tak czym zachwycać :slight_smile: Pod obciązeniem linia 12V miała prawie 12,60, ale wracając do meritum Chieftec jak dla mnie w takiej systuacji :slight_smile:


(McDracullo) #15

A jak prezentował się Chieftec? Nie sądze że lepiej...


(system) #16

jeśli by był tej samej mocy zapewne tak a w temacie mowa o 380 i 450 :slight_smile: dlatego ja bym wziął Chiefteca

Chyba że kofig kompa KamilSz-91 nie potrzebuje dużo to wtedy Tagan


(Gutek) #17

Wejdź na stronę http://zenfist.pl/pID/156.htm i poczytaj o jedny i drugim, polecam Chieftec mimo wszytsko :slight_smile:


(Kamilsz 91) #18

AMD Sempron 2800+ BOX (Socket 754, 64-bit)

Gigabyte GA-K8NS nVidia nForce3-250 + SATA

GeIL 512MB PC-400 CL2.5

Radeon 9550 Sapphire 128MB + DVI / tv-out 128-bit Lite BOX

Samsung SpinPoint P80 80 GB (ATA/133, 8MB cache)

Na zasilacz przeznaczyć moge 300zł więc może macie jeszcze jakies inne propozycje?


(Canaletto) #19

Weź Chieftec'a :wink:

Twoja konfiguracja PC-ta nie potrzebuje superstabilności Tagana.


(Wigrus1) #20

KamilSz-91 do tego zestawu fortron 400 W z allegro,

PS.

ponad 2 stówy chciałeś wydać na zasilacz, a nie chciałeś zmienić na s.939?

Straszne dziwne rozumowanie :?