Kubuntu 21.10 ii aktualizacja do 22.04

No tak:
Wywaliłem ten katalog:

/etc/apt/sources.list.d

poleceniem:

sudo rm -r /etc/apt/sources.list.d

Poszło, więc teraz:

sudo cp -r /home/dawid/Pobrane/sources.list.d /etc/apt/sources.list.d

Przed skopiowaniem zmieniłem nazwę katalogu pobranego na „sources.list.d”.

Jednak nie wiem, czy czegoś nie zchrzaniłem, bo terminal po wykonaniu:

sudo apt update

zwraca:

Stary:1 Index of /ubuntu/ jammy InRelease
Stary:2 Index of /ubuntu/ impish InRelease
Stary:3 Index of /graphics-drivers/ppa/ubuntu jammy InRelease
Pobieranie:4 Index of /ubuntu jammy-security InRelease [110 kB]
Stary:5 Index of /ubuntu/ jammy-updates InRelease
Stary:6 Index of /ubuntu/ impish-updates InRelease
Stary:7 Index of /ubuntu/ jammy-backports InRelease
Stary:8 https://dl.google.com/linux/chrome/deb stable InRelease
Stary:9 Index of /graphics-drivers/ppa/ubuntu impish InRelease
Stary:10 Index of /repos/edge/ stable InRelease
Stary:11 http://repository.spotify.com stable InRelease
Stary:12 Index of /libreoffice/ppa/ubuntu jammy InRelease
Pobieranie:13 Index of /ubuntu impish-security InRelease [110 kB]
Stary:14 Index of /danielrichter2007/grub-customizer/ubuntu jammy InRelease
Stary:15 Index of /libreoffice/ppa/ubuntu impish InRelease
Stary:16 Index of /wine-builds/ubuntu jammy InRelease
Pobieranie:17 Index of /ubuntu jammy-security/main amd64 c-n-f Metadata [1 244 B]
Stary:18 Index of /wine-builds/ubuntu impish InRelease
Pobieranie:19 Index of /ubuntu jammy-security/universe amd64 c-n-f Metadata [656 B]
Ign.:20 Index of /ubuntu-wine/ppa/ubuntu jammy InRelease
Ign.:21 Index of /ubuntu-wine/ppa/ubuntu impish InRelease
Błąd:22 Index of /ubuntu-wine/ppa/ubuntu jammy Release
404 Not Found [IP: 185.125.190.52 80]
Błąd:23 Index of /ubuntu-wine/ppa/ubuntu impish Release
Czytanie list pakietów… Gotowe
W: Target Packages (main/binary-amd64/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target Packages (main/binary-all/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl_PL) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-en) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-amd64.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-all.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11-icons-small (main/dep11/icons-48x48.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11-icons (main/dep11/icons-64x64.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11-icons-hidpi (main/dep11/icons-64x64@2.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11-icons-large (main/dep11/icons-128x128.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target CNF (main/cnf/Commands-amd64) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target CNF (main/cnf/Commands-all) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target Packages (main/binary-amd64/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target Packages (main/binary-all/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl_PL) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target Translations (main/i18n/Translation-en) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-amd64.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-all.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11-icons-small (main/dep11/icons-48x48.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11-icons (main/dep11/icons-64x64.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11-icons-hidpi (main/dep11/icons-64x64@2.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11-icons-large (main/dep11/icons-128x128.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target CNF (main/cnf/Commands-amd64) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target CNF (main/cnf/Commands-all) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target Packages (main/binary-amd64/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target Packages (main/binary-all/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl_PL) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-en) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-amd64.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-all.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11-icons-small (main/dep11/icons-48x48.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11-icons (main/dep11/icons-64x64.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11-icons-hidpi (main/dep11/icons-64x64@2.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11-icons-large (main/dep11/icons-128x128.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target CNF (main/cnf/Commands-amd64) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target CNF (main/cnf/Commands-all) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/dists/jammy/InRelease: Key is stored in legacy trusted.gpg keyring (/etc/apt/trusted.gpg), see the DEPRECATION section in apt-key(8) for details.
W: https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/dists/impish/InRelease: Key is stored in legacy trusted.gpg keyring (/etc/apt/trusted.gpg), see the DEPRECATION section in apt-key(8) for details.
E: The repository ‘Index of /ubuntu-wine/ppa/ubuntu jammy Release’ does not have a Release file.
N: Updating from such a repository can’t be done securely, and is therefore disabled by default.
N: See apt-secure(8) manpage for repository creation and user configuration details.
E: The repository ‘Index of /ubuntu-wine/ppa/ubuntu impish Release’ does not have a Release file.
N: Updating from such a repository can’t be done securely, and is therefore disabled by default.
N: See apt-secure(8) manpage for repository creation and user configuration details.
W: Target Packages (main/binary-amd64/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target Packages (main/binary-all/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl_PL) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-en) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-amd64.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-all.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11-icons-small (main/dep11/icons-48x48.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11-icons (main/dep11/icons-64x64.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11-icons-hidpi (main/dep11/icons-64x64@2.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target DEP-11-icons-large (main/dep11/icons-128x128.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target CNF (main/cnf/Commands-amd64) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target CNF (main/cnf/Commands-all) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list:5 and /etc/apt/sources.list.d/google.list:2
W: Target Packages (main/binary-amd64/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target Packages (main/binary-all/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl_PL) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target Translations (main/i18n/Translation-en) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-amd64.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-all.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11-icons-small (main/dep11/icons-48x48.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11-icons (main/dep11/icons-64x64.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11-icons-hidpi (main/dep11/icons-64x64@2.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target DEP-11-icons-large (main/dep11/icons-128x128.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target CNF (main/cnf/Commands-amd64) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target CNF (main/cnf/Commands-all) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge.list:5
W: Target Packages (main/binary-amd64/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target Packages (main/binary-all/Packages) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl_PL) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-pl) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target Translations (main/i18n/Translation-en) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-amd64.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11 (main/dep11/Components-all.yml) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11-icons-small (main/dep11/icons-48x48.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11-icons (main/dep11/icons-64x64.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11-icons-hidpi (main/dep11/icons-64x64@2.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target DEP-11-icons-large (main/dep11/icons-128x128.tar) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target CNF (main/cnf/Commands-amd64) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2
W: Target CNF (main/cnf/Commands-all) is configured multiple times in /etc/apt/sources.list.d/microsoft-edge-dev.list:2 and /etc/apt/sources.list.d/microsoft_edge.list:2

Jakieś error’y są…
No i kombinowałem z tą Kate, może niepotrzebnie :frowning:

Ja nie korzystam z Ubuntu, ale powyższe mówi, że format pliku, gdzie przechowywane są klucze, uległ zmianie. Trzeba jakoś wywalić stary klucz i dodać na nowo (spróbuj skorzystać z programu Synaptic).

Natomiast masz mnóstwo podobnych wpisów i tu jest problem. Na razie nie masz się czym przejmować, to są jedynie ostrzeżenia. Możesz korzystać z systemu. \

Jeżeli chcesz się pozbyć części ostrzeżeń, to:
Dla każdego ostrzeżenia zaczynającego się od Target Translations, otwórz ten pliczek po and. Po dwukropku masz numer linii. Wywalasz tę wskazaną linię. Pod Linuksami jest problem, by odpalać graficzne programy jako administrator. Dlatego możesz włączyć emulator terminala (program o nazwie konsole), wpisać sudo su, podać swoje hasło i posiłkować się nano lub pico. Np.: nano /etc/apt/sources.list.d/google.list . Jeżeli chcesz uruchomić program graficzny, jako administrator, to w terminalu wpisujesz np. sudo /usr/bin/env DISPLAY=$DISPLAY XAUTHORITY=$XAUTHORITY kate ścieżka_do_pliku_który_chcesz_edytyować.

No i coście kierwasz narobili?

:laughing: :laughing: :laughing:

sudo su -

cat <<EOF > /etc/apt/sources.list.d/ppa.list
deb https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/ jammy main
deb https://ppa.launchpadcontent.net/danielrichter2007/grub-customizer/ubuntu/ jammy main
deb [arch=amd64] https://dl.google.com/linux/chrome/deb/ stable main
deb http://ppa.launchpad.net/graphics-drivers/ppa/ubuntu/ jammy main
deb http://ppa.launchpad.net/libreoffice/ppa/ubuntu/ jammy main
deb [arch=amd64] https://packages.microsoft.com/repos/edge/ stable main
deb http://repository.spotify.com/ stable non-free
deb http://ppa.launchpad.net/ubuntu-wine/ppa/ubuntu/ jammy main
EOF

Tylko skopiuj stąd dobrze, dasz radę?

Z góry dzięki!!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

I tak masz zdublowane Wine - nie wiem które lepsze i nie przeszukam za ciebie Google, żeby się dowiedzieć. Jedno zahaszuj, bo znowu narobisz dziadostwa.

Aha. Jak masz problem z terminalem, to wpisz menedżer plików (tryb administratora) w menu programów. Pozwoli Ci to dokonywać operacji na plikach bez użycia konsoli. Ścieżkę do swojego katalogu domowego masz w /etc/passwd (nie edytuj tego pliku). Uruchamianie programów graficznych, jako root jest niezalecane, ale lepsze to niż posługiwanie się konsolą, nie wiedząc - jak.

Kurde, gdzie to skopiować?? Ja Linuxem bawię się tak dla siebie - głównie, by poznać coś nowego… Mój daily OS, to Windows 11.

Wine? Ja używam tego:

@marcin82
Dobra, próbowałem kopiować najpierw to „sudo su -” i enter. Potem „cat <<EOF /etc/apt/sources.list.d/ppa.list” i enter. Potem pojawił się taki jakby znak > i linijka po linijce kopiowałem i enter.

Po wpisaniu „EOF” wyskoczyło to:

cat: /etc/apt/sources.list.d/ppa.list: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Znowu coś kaszanię??

Nie widzisz, że to są dwie komendy? Ta druga jest pocięta paskami, bo code psia mać!

# brakuje przekierowania do pliku „>”
# https://paste.debian.net/plainh/090d0c57

Gdy się człowiek spieszy, to zapomina dodać > :stuck_out_tongue:

sudo su -
mkdir -p /etc/apt/sources.list.d
nano /etc/apt/sources.list.d/ppa.list

Wklejasz to:
deb https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/ jammy main
deb https://ppa.launchpadcontent.net/danielrichter2007/grub-customizer/ubuntu/ jammy main
deb [arch=amd64] https://dl.google.com/linux/chrome/deb/ stable main
deb http://ppa.launchpad.net/graphics-drivers/ppa/ubuntu/ jammy main
deb http://ppa.launchpad.net/libreoffice/ppa/ubuntu/ jammy main
deb [arch=amd64] https://packages.microsoft.com/repos/edge/ stable main
deb http://repository.spotify.com/ stable non-free

Zapisujesz zmiany Ctrl+S [Enter], Ctrl+X [Enter] wychodzisz z programu.

apt-get update

Zrobiłem tak:

Zapisałem klawiszami ctrl+O u mnie jest…

Potem:

apt update

i co?? Znowu W W W na początku linijek :open_mouth:

No to pokaż błędy.

A co masz w głównym pliku /etc/apt/sources.list ?

On ma inne pliki, co dodają repa. Ma zdublowane wpisy. Tłumaczyłem już, co ma zrobić.

Błędy terminala apt update.txt (52,9 KB)

Zawartość „sources.list”

See UpgradeNotes - Community Help Wiki for how to upgrade to

newer versions of the distribution.

deb Index of /ubuntu/ jammy main restricted
deb-src Index of /ubuntu/ impish main universe restricted

Major bug fix updates produced after the final release of the

distribution.

deb Index of /ubuntu/ jammy-updates main restricted
deb-src Index of /ubuntu/ impish-updates main universe restricted

N.B. software from this repository is ENTIRELY UNSUPPORTED by the Ubuntu

team. Also, please note that software in universe WILL NOT receive any

review or updates from the Ubuntu security team.

deb Index of /ubuntu/ jammy universe

deb-src Index of /ubuntu/ impish universe

deb Index of /ubuntu/ jammy-updates universe

deb-src Index of /ubuntu/ impish-updates universe

N.B. software from this repository is ENTIRELY UNSUPPORTED by the Ubuntu

team, and may not be under a free licence. Please satisfy yourself as to

your rights to use the software. Also, please note that software in

multiverse WILL NOT receive any review or updates from the Ubuntu

security team.

deb Index of /ubuntu/ jammy multiverse
deb-src Index of /ubuntu/ impish multiverse
deb Index of /ubuntu/ jammy-updates multiverse
deb-src Index of /ubuntu/ impish-updates multiverse

N.B. software from this repository may not have been tested as

extensively as that contained in the main release, although it includes

newer versions of some applications which may provide useful features.

Also, please note that software in backports WILL NOT receive any review

or updates from the Ubuntu security team.

deb Index of /ubuntu/ jammy-backports main restricted universe multiverse

deb-src Index of /ubuntu/ impish-backports multiverse universe restricted main

deb Index of /ubuntu jammy-security main restricted
deb-src Index of /ubuntu impish-security main universe restricted
deb Index of /ubuntu jammy-security universe

deb-src Index of /ubuntu impish-security universe

deb Index of /ubuntu jammy-security multiverse

deb-src Index of /ubuntu impish-security multiverse

This system was installed using small removable media

entries were disabled at the end of the installation process.

For information about how to configure apt package sources,

see the sources.list(5) manual.

Ale tamte pliki usunąłeś pozostałe? W katalogu /etc/apt/sources.list.d albo dajesz mój plik ppa.list albo wszystkie te pliki poprzednie, ale sprzątnięte. Jak zostawisz wszystko naraz to będzie jeszcze bardziej „zdublowane” :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tak myślałem…
Wywaliłem te 21 plików i wgrałem jeden „ppa,list” od ciebie. Jednak

apt update

zwraca:

Stary:3 Index of /graphics-drivers/ppa/ubuntu jammy InRelease
Stary:4 Index of /ubuntu/ jammy-updates InRelease
Stary:5 Index of /ubuntu/ impish-updates InRelease
Stary:6 Index of /ubuntu jammy-security InRelease
Stary:8 https://dl.google.com/linux/chrome/deb stable InRelease
Stary:9 Index of /libreoffice/ppa/ubuntu jammy InRelease
Stary:10 Index of /repos/edge/ stable InRelease
Stary:11 Index of /ubuntu impish-security InRelease
Ign.:12 Index of /ubuntu-wine/ppa/ubuntu jammy InRelease
Stary:13 Index of /danielrichter2007/grub-customizer/ubuntu jammy InRelease
Stary:14 http://repository.spotify.com stable InRelease
Błąd:15 Index of /ubuntu-wine/ppa/ubuntu jammy Release
Stary:16 Index of /wine-builds/ubuntu jammy InRelease
E: The repository ‘Index of /ubuntu-wine/ppa/ubuntu jammy Release’ does not have a Release file.
W: https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/dists/jammy/InRelease: Key is stored in legacy trusted.gpg keyring (/etc/apt/trusted.gpg), see the DEPRECATION section in apt-key(8) for details.

Tą linię usuwasz, repozytoria sprzed Maryli, skąd żeś to tam dodał?

OK?

Po drugie, co do dl.winehq.org, trzeba dodać klucz:

sudo su -
wget -nc https://dl.winehq.org/wine-builds/winehq.key
mv winehq.key /usr/share/keyrings/winehq-archive.key

Chyba OK

Pobralem ten key do Wine wg. poleceń z poprzedniego posta, ale

apt update

Dalej krzyczy tylko już z jednym W

Stary:3 Index of /ubuntu/ jammy-updates InRelease
Stary:4 Index of /ubuntu jammy-security InRelease
Stary:5 Index of /graphics-drivers/ppa/ubuntu jammy InRelease
Stary:6 Index of /ubuntu/ impish-updates InRelease
Stary:8 Index of /ubuntu impish-security InRelease
Stary:9 https://dl.google.com/linux/chrome/deb stable InRelease
Stary:10 http://repository.spotify.com stable InRelease
Stary:11 Index of /danielrichter2007/grub-customizer/ubuntu jammy InRelease
Stary:12 Index of /libreoffice/ppa/ubuntu jammy InRelease
Stary:13 Index of /repos/edge/ stable InRelease
Stary:14 Index of /wine-builds/ubuntu jammy InRelease
Budowanie drzewa zależności… Gotowe
Odczyt informacji o stanie… Gotowe
8 packages can be upgraded. Run ‘apt list --upgradable’ to see them.

sudo apt-key list

Warning: apt-key is deprecated. Manage keyring files in trusted.gpg.d instead (see apt-key(8)).
/etc/apt/trusted.gpg

pub rsa4096 2021-10-27 [SC] [wygasa: 2023-01-20]
F9A2 1197 6ED6 62F0 0E59 361E 5E3C 45D7 B312 C643
uid [ nieznane ] Spotify Public Repository Signing Key tux@spotify.com

pub dsa1024 2007-03-08 [SC]
4CCA 1EAF 950C EE4A B839 76DC A040 830F 7FAC 5991
uid [ nieznane ] Google, Inc. Linux Package Signing Key linux-packages-keymaster@google.com
sub elg2048 2007-03-08 [E]

pub rsa3072 2018-12-10 [SC]
D43F 6401 4536 9C51 D786 DDEA 76F1 A20F F987 672F
uid [ nieznane ] WineHQ packages wine-devel@winehq.org

/etc/apt/trusted.gpg.d/danielrichter2007-ubuntu-grub-customizer.gpg

pub rsa1024 2010-10-08 [SC]
59DA D276 B942 642B 1BBD 0EAC A8AA 1FAA 3F05 5C03
uid [ nieznane ] Launchpad PPA for Daniel Richter

/etc/apt/trusted.gpg.d/google-chrome.gpg

pub rsa4096 2016-04-12 [SC]
EB4C 1BFD 4F04 2F6D DDCC EC91 7721 F63B D38B 4796
uid [ nieznane ] Google Inc. (Linux Packages Signing Authority) linux-packages-keymaster@google.com
sub rsa4096 2019-07-22 [S] [wygasa: 2022-07-21]
sub rsa4096 2021-10-26 [S] [wygasa: 2024-10-25]

/etc/apt/trusted.gpg.d/graphics-drivers-ubuntu-ppa.gpg

pub rsa4096 2015-08-12 [SC]
2388 FF3B E10A 76F6 38F8 0723 FCAE 110B 1118 213C
uid [ nieznane ] Launchpad PPA for Graphics Drivers Team

/etc/apt/trusted.gpg.d/libreoffice-ubuntu-ppa.gpg

pub rsa1024 2010-12-29 [SC]
36E8 1C92 67FD 1383 FCC4 4909 83FB A175 1378 B444
uid [ nieznane ] Launchpad PPA for LibreOffice Packaging

/etc/apt/trusted.gpg.d/microsoft-edge.gpg

pub rsa4096 2016-04-12 [SC]
EB4C 1BFD 4F04 2F6D DDCC EC91 7721 F63B D38B 4796
uid [ nieznane ] Google Inc. (Linux Packages Signing Authority) linux-packages-keymaster@google.com
sub rsa4096 2019-07-22 [S] [wygasa: 2022-07-21]
sub rsa4096 2021-10-26 [S] [wygasa: 2024-10-25]

/etc/apt/trusted.gpg.d/microsoft.gpg

pub rsa2048 2015-10-28 [SC]
BC52 8686 B50D 79E3 39D3 721C EB3E 94AD BE12 29CF
uid [ nieznane ] Microsoft (Release signing) gpgsecurity@microsoft.com

/etc/apt/trusted.gpg.d/spotify-2020-09-08-D1742AD60D811D58.gpg

pub rsa4096 2020-09-08 [SC] [wygasł: 2021-12-02]
8FD3 D9A8 D380 0305 A9FF F259 D174 2AD6 0D81 1D58
uid [przeterminowany] Spotify Public Repository Signing Key tux@spotify.com

/etc/apt/trusted.gpg.d/spotify-2021-10-27-5E3C45D7B312C643.gpg

pub rsa4096 2021-10-27 [SC] [wygasa: 2023-01-20]
F9A2 1197 6ED6 62F0 0E59 361E 5E3C 45D7 B312 C643
uid [ nieznane ] Spotify Public Repository Signing Key tux@spotify.com

/etc/apt/trusted.gpg.d/ubuntu-keyring-2012-cdimage.gpg

pub rsa4096 2012-05-11 [SC]
8439 38DF 228D 22F7 B374 2BC0 D94A A3F0 EFE2 1092
uid [ nieznane ] Ubuntu CD Image Automatic Signing Key (2012) cdimage@ubuntu.com

/etc/apt/trusted.gpg.d/ubuntu-keyring-2018-archive.gpg

pub rsa4096 2018-09-17 [SC]
F6EC B376 2474 EDA9 D21B 7022 8719 20D1 991B C93C
uid [ nieznane ] Ubuntu Archive Automatic Signing Key (2018) ftpmaster@ubuntu.com

/etc/apt/trusted.gpg.d/ubuntu-wine-ubuntu-ppa.gpg

pub rsa1024 2009-01-20 [SC]
883E 8688 3975 76B6 C509 DF49 5A9A 06AE F9CB 8DB0
uid [ nieznane ] Launchpad PPA for Ubuntu Wine Team