Kupno anteny DVB-T do 100zł

(adam749) #1

Chciałbym zakupić antenę do odbioru TV naziemnej, ale nie znam się na tych całych parametrach i niewiem którą wybrać.

Słyszałem że nie każda odbiera TVP1, to chciałbym żeby ta odbierała.

Cena do 100zł.

Dzięki.

(Mmiszczuk) #2

Nie ma czegoś takiego jak antena do dvb-t. Najpierw poczytaj podstawy, abyś mógł zadać inteligentne pytanie. Nie napisałeś gdzie mieszkasz, skąd chcesz odbierać sygnał, ile masz km odległości, czy są jakieś przeszkody, czy ma być podłączony 1 odbiornik, czy masz maszt (lub montowany na komin). _ NIC _ nie podałeś.

(adam749) #3

A Ty poczytaj zasady forum… Kolor czerwony jest zarezerwowany dla adminów…

No wiec mieszkam w Wawie na ostatnim pietrze w starym budownictwie i mam antenę satelitarną od cyfry i był plan żeby jakoś na maszt od tej anteny to zrobić, ale jeżeli chodzi o mocowanie to sobie poradzę.

Odległość hm… z Pragi Północ do pałacu kultury jest mała odległość (z 2-3km), bo tam są nadajniki, chyba że na Raszyn…

Przeszkody… Jak to w mieście… budynki, ale mało one będą przeszkadzać, bo jednak wysoko mieszkam.

Mają być połączone 2 telewizory z dekoderami.

DVB-T - standard telewizji cyfrowej DVB nadawanej naziemnie, czyli potrzebuje anteny do cyfrowej telewizji naziemnej, a tak bym nie napisał w tytule bo za długa nazwa by była…

(Mmiszczuk) #4

Po 1. Skoro w warszawie to wystarczy najprostsza kierunkowa. Ustawiasz na Raszyn lub PKiN bez przedwzmacniacza (wystarczy symetryzator).