Kupno zestawu-sprzedaż starego kompa


(Tomekjakubik) #1

Witam!

A więć posiadam taki oto sprzęcik:

AsRock KT880

Sempron 2400+

Radeon 9550

WD 80GB

Lite-ON 16H5S

LG 52/32/52 CD-RW

Ram: 512MB Verritech & 512MB Kingston (DDR)

Mam zamiar kupić jakiś nowy sprzęcik. I mam pare pytań:

Czy twardziel i napędy mogą zostać?

Jest ktoś taki dobry i napisze mi jakiś konfig,narazie znalazlem procka pod AM2-Athlon 64 Orleans 3000+ i myśle nad grafiką Palit 7600GS DDR3 oraz Ramy 1GB GoodRam 667.Co do zasilki myślałem nad Fortron 3500Watt tylko nie wiem czy to pociągnie..?

I ile mógłbym dostać za moją plyte glówną,Ram,procek i grafe?

Nie mam zbyt dużych funduszy.(Kolo 600zł + to za ile mógłbym sprzedać reszte sprzętu)

Wszystkim z góry wielkie thx :wink:


(Błażej) #2

Sprzedaj wszystko oprócz napędów. Twardziel lekka grzałka, i chyba większy by się przydał. Jesli nie będzie ci potrzebny większy, to dysk może zostać.

Ze względu na pamieci to za kompa(nie wliczając napędu) dostaniesz z 450 +/-zł(max)

Procek, ramy i grafa loozik.

Do tego płytke Abit KN9

Jeśli będziesz coś kręcił to jakiś mocniejszy zasilacz by się przydał.

Amacrox 400W ~200zł

Jak sprzedasz dysk, to bierz Seagate 7200.10 (wielkość zależy od funduszy)


(Michal Kolatek) #3

~80 zł

~130

~130-50

~130-60 za kość.

Napędy zostaw.

Athlon 300 zł/ Sempron 3000 ~200 zł

Palint Sonic 370 zł

Płyta Abit/Biostar na nForce 4 Ultra 300 zł, lub TForce GF 6100 AM2 ~250 zł, i grafikę później, zależy czy sprzedasz

3.5 Kw pociągnie :stuck_out_tongue:

Amacrox 400W ~30A na +12 za 200 zł


(Tomekjakubik) #4

Błąd mialobyć 350Watt :mrgreen:

Złączono Posta : 08.02.2007 (Czw) 23:11

A nie wystarczy ten Fortron 350Watt bo mam ograniczone fundusze-proc,płyte,ram i zasiłka za max 900zł. :slight_smile:

Złączono Posta : 08.02.2007 (Czw) 23:27

Płyte wezme Biostar TForce 6100 AM2 i w przyszłości grafa.(może 8300 :stuck_out_tongue: )

Teraz jeszcze ta zasilka zostala-jak bede miał np.tego 8300 to da rade( wiem że malo o tych kartach wiadono ale moze ktoś jest prorokiem :mrgreen: )???


(Jinx83) #5

Może i da radę- z naciskiem na może. Weź fortrona jak masz ograniczone fundusze.

Biostar TForce 6100 AM2 - 233zł

Sempron 3000+ - 200zł

1GB GoodRam 667MHz - 300zł

Amacrox 400W - 189zł co da 922zł

albo zamiana i

Athlon 3000+ - 288zł

Fortron 350W

lepiej 1 opcje.


(Tomekjakubik) #6

Ale chyba wezme to:

Tylko zamiast 1GB RAM 512 i później druga kość.A na grafe poczekam i wezme 8300 lub 8600 :stuck_out_tongue:

Wielkie dzięki :wink:

Złączono Posta : 09.02.2007 (Pią) 13:43

Znalazłem na allegro taką zasilke:

http://allegro.pl/item162897659_amacrox ... _lodz.html

Tylko ona kosztuje 118zł a CyraX_X podał cebe 189zł i nie wiem czy to ta sama zasiłka......??


(Jinx83) #7

mi chodziło o ten:

http://allegro.pl/item162864432_amacrox ... _lodz.html

jednak jest szansa że są prawie identyczne jak w przypadku Huntkey'a 350 i 400W. poszperaj...

ja bym wolał brać od razu 1GB i 'poczekać' chwile dłużej na 8xxx.


(Tomekjakubik) #8

Czyli wiem juz wszystko-temat zamknięty.

THX :wink: