Kurs. Predtawiciel handlowy czy grafik?

Witam, jak w temacie.

Mogę zapisać się na kurs, i z tych co mnie interesują to wybrałem 2 tylko niewiem na który się zdecydować. Mój wybór padł na kurs przedstawiciela handlowego lub na kurs grafika komputerowa z projektowaniem stron www.

Nie znam się ani na grafice ani na pracy jako przedstawiciel handlowy (gadanego nie mam, może by mnie tam nauczyli ale tego niewiem).

Gdzie szybciej mógłbym znaleźć pracę ??

Bo języka nie znam żadnego, i mam wykształcenie średnie. Jaki kurs byście mi polecili ?? Bo nie chcę później żałować, a wybrać mogę wyłącznie jeden.

Ja bym jednak poszedł na grafika, szybciej znajdziesz zatrudnienie. Przedstawiciel handlowy to marna robota, kasę dostajesz od tego, ile sprzedasz :stuck_out_tongue:

radek8 ,

Poradnik dla Ciebie

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Witam

Forum to chyba nie najlepsze miejsce na takie pytanie.

Nikt Cię nie zna, nie wiadomo co potrafisz, co byś chciał robić w pracy (to żadna nowość dobrze jest jak w pracy robisz to co lubisz)

Podejrzewam że chodzi o jakiś kurs z PUPu lub EFSu, więc dobrze się zastanów co chcesz osiągnąć idąc na taki kurs.

Nie łudźmy się, że po takim kursie grafika zainteresujesz pracodawcę. Twierdzisz że się na tym nie znasz więc nie wiadomo czy się w tym temacie odnajdziesz. Nad tym jednak trzeba trochę popracować i nabrać “obycia” w temacie. Zresztą tak jest w każdej branży.

Co do drugiego kursu spróbuj się dowiedzieć co zawiera taki kurs. Może jest nastawiony na kontakty interpersonalne. Możliwe że poznasz podstawowe zasady które pozwolą Ci na przyszłość łatwiej się sprzedać na rozmowie kwalifikacyjnej.