Kwestia gwarancyjna

Witam.

Jestem posiadaczem karty Palit GF 8600GT. Sprawa ma się tak, że padła mi już druga z kolei (Po podłączeniu kabelka telewizyjnego).

W chwili obecnej czekam już na moją trzecią kartę. Cóż zapewne kiedy ją otrzymam i podłącze kabel stanie się to co działo się poprzednio.

Nie ukrywam, ze chciałbym sie tej karty pozbyć-najlepiej żądając zwrotu kasy. A to dlatego, że nie po to kupiłem kabel by leżał bezczynnie, i żebym musiał oglądać filmy na moim monitorze :confused:

I tu się rodzą moje wątpliwości, czy zanosząc im do sklepu trzecią padniętą sztukę z tej samej przyczyny będę mógł rościć zwrotu pieniędzy bądź dołożenia jakiejś kwoty do innego modelu (omijając szerokim łukiem serie 8600 z wiadomych względów),

a jeśli już o zwrot kasy chodzi- to czy zwrócą mi kwotę, którą zapłaciłem, czy taką ile obecnie kosztuje ta karta -a różnica ta w sklepie w którym kupiłem ją wynosi teraz 120 zł no i tej kwoty też nie chciałbym że tak powiem stracić, jeśli doszłoby do realizacji tej opcji ze zwrotem kasy.

Dodam, że pierwszą kartę rozwaliłem kablem S-Video, a drugą kompozytowym podłączonym pod przejśćiówke z zestawu Palita.

Co sądzicie ? Czy mieliście już jakieś podobne doświadczenia. I jak to moze w moim przypadku się potoczyć. smilies/smile.gif

Dziękuję z góry za uwagę smilies/smile.gif

Komputer uziemiony?? jeżeli do telewizora jest podłączony kabel antenowy od kablówki należy zastosować “filter” który eliminuje napięcie powstałe na “oplocie” kabla antenowego.

jak już co to należy się zwrot kasy tyle ile zapłaciłeś za karte.

Komp uziemniony, ale żadnych filtrów nie mam, i nigdy nie używałem.

Komputer uziemiony?? jeżeli do telewizora jest podłączony kabel antenowy od kablówki należy zastosować “filter” który eliminuje napięcie powstałe na “oplocie” kabla antenowego.

filter nic nie da wystkie palita 8600gt podłączone do tv padają (podobno innych firm też)

Mam już dość czekam już miesiąc i 2 tygodnie. sami nigdy nie zadzwonili, ja dzwoniłem wielokrotnie. Ostatnio tydzień temu powiedzieli mi, że na dniach ją otrzymam, a minął już tydzień i nic, tylko szkoda kase tracić na telefony do wadowic.

Mogę rościć zwrotu pieniędzy w salonie w którym mi ją sprzedali?

W gwarancji powinieneś mieć napisane po ilu naprawach przysługuje ci wymiana sprzętu na zaupełnie nowy. Co do kwesti pieniędzy to z tym może być cieżko chyba że akurat niemogą sprowadzić dokładnie tego samego modelu co twoj, wtedy mogą zaproponować ci inny ale oczywiście nie musisz się na to zgadzać.