Łącze 5 Gb/s


(Exsul) #1

Poniżej chciałbym zaprezentować kilka pomyłek :smiley: - niektórym z cytowanych pewnie byłoby lub jest teraz wstyd ale cóż :stuck_out_tongue:

1/ "Komputery przyszłości będą miały zapewne tylko 1000 lamp próżniowych i być może będą ważyły zaledwie półtorej tony"

"Popular Mechanic" - artykuł przewidujący burzliwy rozwój komputerów, marzec 1949 r.

2/ "Oceniam potrzeby światowego rynku na około pięć komputerów"

Thomas Watson, prezes IBM, 1943 r.

3/ "Do czego, u diabła, miałoby się to przydać?"

o mikroprocesorze Robert Lloyd, inżynier w Wydziale Zaawansowanych Systemów Obliczeniowych IBM, ok. 1968 r.

4/ "Nie ma powodu, aby indywidualna osoba miała komputer w domu"

Ken Olsom, prezes i założyciel Digital Equipment Corp., 1977 r.

5/ "Wszystko, co można wynaleźć, zostało już wynalezione"

Charles Duell, szef amerykańskiego urzędu patentowego, 1899 r.

i sławne już:

6/ "640 KB powinno wystarczyć każdemu"

Bill Gates, prezes firmy Microsoft, 1981 r.

i tak na marginesie:

7/ "Kto, do cholery, chciałby słyszeć, jak aktorzy mówią?"

Harry M. Warner, prezes Warner Bros o filmach ze ścieżką dzwiękową, ok. 1927r.

I jak tu teraz oceniać dzisiejszy rozwój techniki? Można pewnie zrozumieć słowa prezesa banku kredytującego działalność firmy Ford Motor Company:

"Nic nie zastąpi konia! Automobil to tylko fanaberia!"

Źródło: tygodnik Angora nr 31

A w kontekście powyższych cytatów zapodaję ankietkę - może kiedyś ktoś nas zacytuje :lol:


(Philips Piotr) #2

z tego co mi sie zdaje to takie łacza juz sa chyba NASA je posiada.


(Krzysieknd2) #3

Dobre :lol:


(Exsul) #4

Z tego, co ja wiem to w USA jest obecnie testowany Internet 2 o przepustowości 1 Gb/s a w ankiecie nie chodzi bynajmniej o łączną przepustowość :smiley: - ankieta odnosi się do internetu "domowego". Obecnie tp oferuje 2 megowe łącze a ja jestem ciekawy czy w XXI wieku ktoś (byle nie telekomunikacja) zaoferuje łącze 5 gigowe :hahaha:


(Philips Piotr) #5

aha, to ja mysle ze do uzytku domowego moze tak ale nie w Polsce :slight_smile:


(Marcinb677) #6

ja szczerze wątpie ale cóż poczekamy zobaczymy :smiley:


(Mateusz Roza) #7

Tylko pytanie czy się doczekamy ??

A te cytaty fajne :smiley:


(McDracullo) #8

5 to moze nie.. ale tak ze 3 to calkiem mozliwe... Moze za kilka lat powtorza to co teraz powiem jak slowa Billa:

3GB/s powinno wystarczyc kazdemu :wink:


(Canaletto) #9

W Japonii takie coś już funkcjonuje 8)


(Exsul) #10

Zapodaj źródło bo jeśli tak jest to trzeba zmienić pytajkę w ankiecie :wink:


(Piotrek Płatek) #11

ja słyszałęm, że w Japonii jest 100 Mb/s, ale żeby 3 Gb ?

PZDR


(inż. Piniol) #12

http://di.com.pl/news/10137,0.html :stuck_out_tongue:


(Exsul) #13

ciekawe czy przesłali te 40 giga dalej niż na sąsiednie biurko :hahaha:


(Dragonlnx) #14

5000 łącz 1 mega DSL'a i masz :stuck_out_tongue:

Po za tym NASA takie ma.


(boczi) #15

To już stwierdzono. Autor tematu prosił o źródło.

Doprawdy...

EOT


(Jr14) #16

Dokładnie...


(Blood King) #17

Według mnie takie łącza będą w XXI wieku ... Rozwój techniki w naszych czasach jest niesamowicie szybki ...

//PZDR! !!


(Dawidfajkowski) #18

było w tv chyba na tvn24 jak japończycy osiągneli 8gb/s na odległość uwaga

10metrów


(Krzys299) #19

Narazie 10 m. za kilka lat może to być 10 km. :smiley:


(pysiu) #20

to niezle co by powiedział jak by sie cofnąć z dyskiem np.120 gigowym do tych lat jakte słowa wymuwił :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: