Router ten jest połączony z głównym routerem za pomocą kabla, a z klientami za pomocą WIFI.
Jego IP, to: 192.168.1.12, a głównego routera: 192.168.1.1, IP klienta: 192.168.1.13.
Niestety po zmianie SSID i hasła do WIFI nie mogę połączyć się z AP - łączyłem się do IP: 192.168.1.254 (taka była brama domyślna przed zmianą na IP lokalne do głównego routera). 192.168.1.12 też nie łączy.
W załączniku zrzut jak skonfigurowałem LAN - wcześniej ręcznie przestawiałem IP, teraz samo mi się ustawia.
Po wyłączeniu kabla LAN z głównego routera i zrestartowanie AP mogłem się połączyć ale po ~15 sekundach “popsuł się” tzn. zgubił połączenie a w konsoli (ipconifg) adres zmienił się na:
Na AP masz włączonego DHCP klienta i wyłączony DHCP serwer, więc w taki sposób się z nim nie połączysz, bo ne uzyskujesz adresu IP - możesz go przypisać ręcznie. Zobacz czy idzie ping do AP. Skoro masz dostęp do Internetu, to z połączeniem nie ma problemu, problem może leżeć gdzie indziej, np. AP dostaje inne IP, jeśli nie masz ustawionej rezerwacji IP na routerze.