Lagi + Log


(Szymszejdi) #1

No więc, od pewnego czasu mam koszmarne lagi i nie wiem czemu, wcześniej kiedy grałem np. w Enemy territory miałem znakomite pingi a teraz pora sz ka, podłączam się do pierwszego lepszego serwera i ping zaczyna rosnać aż dojdzie do 999 i nie da sie grać. Tak jest na każdym serwerze! To samo w CS:S Kiedyś było dobrze a teraz też straszne lagi mam, nawet worms armageddon mi sie tnie! Nie mam żadnych wirusów, trojanów itp. Wszystkie aplikacje działające w tle wyłączone i nie da sie w nic grać na neo 512. Miałem już w międzyczasie 3 reinstalki XP'ka i nic sie nie poprawia a kiedyś było OK. W konfiguracji kompa nic sie nie zmieniło w tym czasie, jedynie przybyło 256 mega ramu Kingston'a i lepsza grafa.

Mam router ADSL Cerberus, ale i na routerze i na modemie od neo jest tak samo.


(system) #2

przekroczyles limit w neo i masz predkosc wolna predkosc neta tez to mam


(Szymszejdi) #3

hehe, i tak mam od kilku miesięcy? :stuck_out_tongue: Transferu w neo jeszcze ani razu nie przekroczyłem dlatego właśnie to jest takie wnerwiające bo nie wiadomo o co chodzi


(Mathias 14) #4

Wrzuc loga.


(Szymszejdi) #5


Na drugi raz pisz w tej postaci

Asterisk


(Gs45) #6

Hmm o ile sie nie myle to w neo 512 juz chyba nie ma limitu nie?


(Szymszejdi) #7

każda neo ma jakiś limit


(Asterisk) #8

Przeniesiono tutaj z działu Problemy


(Gutek) #9

Co do log-a z hijacka Ok


(Szymszejdi) #10

Dlaczego mój temat wylądował w dziale bezpieczeństwo i logi?? Przecież tu chodzi o kłopoty z internetem a nie z zabezpieczeniem kompa