Laptop Acer, problem z WiFi, brak połączenia

Laptop Acer Aspire AS5739G-663G32Mn W7HP

kupiony przez kolegę w RTV EURO AGD, tuż przed Świętami Bożego Narodzenia. Problem od początku z połączeniem sieci bezprzewodowej, najpierw zauważony w domu jednorodzinnym, gdzie kolega mieszka. PC z Windows XP łączy się z siecią radiową bez problemu, laptop, jak ją w ogóle łaskawie wykryje, połączy się na chwilę, potem transfer spada i sieć odłącza się. Sprawdzaliśmy ostatnio w pracy, gdzie mamy sieć WiFi niezabezpieczoną, bo myślałam, że to wina źle skonfigurowanego routera u kolegi w domu, połączenia nie uzyskaliśmy w ogóle. W podglądzie zdarzeń znalazłam taką informację:

Karta sieciowa bezprzewodowa w laptopie Intel ® WiFi Link 5100 AGN, jak wynika ze specyfikacji. Niestety nie mam więcej informacji, bo nie miałam czasu, żeby pogrzebać po dzienniku zdarzeń. W związku z powyższym mam pytanie - czy w tej sytuacji należy oddać laptopa do serwisu, czy można jeszcze coś samemu sprawdzić, ewentualnie znaleźć jakieś inne sterowniki? Kolega dzwonił do Acera, ale odzywa się jedynie automatyczna sekretarka, zostawił namiary, miał dostać odpowiedź chyba do 24 godzin, ale nikt się nie odezwał.

P.S. Zmieniłam dane laptopa, przez pomyłkę wpisałam inne.

Hej,

Miałem dokładnie taki sam problem na moim Acer’ku Aspire 6930G - ta sama karta sieciowa Intel WiFi Link 5100 AGN. Karta łączyła się z siecią i co chwilę rozłączała. Co pomogło? Aktualizacja sterowników do najnowszej wersji - obecnie to wersja 13.​0.​0.​107. Sterowniki na platformę x86 znajdziesz tutaj, a na platformę x64 tutaj.

Pozdrawiam,

Dimatheus