Laptop do 2000PLN

Witam.

Ostatnio poszukiwałem w miarę taniego laptopa, na którym byłbym w stanie w cokolwiek pograć, poprogramować i działać.

Znalazłem 2 kandydatów - chcę by laptop był jak najtańszy.

  1. Asus X54HY-SX047

Lapek Asusa

  1. Acer eMachines EME732G

Lapek Acera

Teraz mam delikatny problem, bo nie wiem który będzie wydajniejszy. Asus ma trochę lepszy procek, a Acer kartę graficzną - który byście wybrali - opcjonalnie co innego byście wzięli w podobnej cenie?

Dzięki.

A nie chciałbyś komputera stacjonarnego PC, za 2k już fajnego sobie kupisz a z laptopami to różnie bywa?

Posiadam już komputer stacjonarny, który mi wystarcza do studiów/grania w miarę komfortowo, ale studiuję informatykę i to dość daleko od domu i przydałaby mi się możliwość przenoszenia sprzętu ze sobą. Kompa mam w miejscowości, w której studiuję.

Z tego co poczytałem to są ludzie, którzy narzekają na eMachine - jest ich jednak mniej niż tych, którzy są zadowoleni. Ponadto stosunek wydajność/cena jest wprost ogromny przy tym modelu. Inni producenci oferują podobne parametry dopiero koło 2150PLN, dlatego jeżeli nikt nie napisze niczego niepokojącego na temat tych maszyn to najpewniej zakupię właśnie ten model Acera.

//EDIT: Znalazłem Acera jeszcze taniej na morelach Acer eMachine eME732G LX.ND60C.030.

A poszukaj czegoś z i5, na pewno dużo wydajniejsze, a cena np. na Allegro zaczyna się od 2100zł…więc może warto dołożyć i kupić sprzęt na lata?

Skoro decydujesz się na zakup, myśl tylko i wyłącznie o lapkach z procesorem i5 drugiej generacji.

Z w miarę dobrą grafiką znalazłem te laptopy:

Packard Bell

HP - najwydajniejszy, ale problematyczny

Acer