Laptop do 2500zł, 17" do domowych potrzeb

Witam.

Szukam PILNIE laptopa, NOWEGO, oferty TYLKO z Allegro:

  1. Laptop będzie pracował po 10-15 godzin, codziennie, nie musi być mobilny.

  2. Nie znam się ale NIE uwierzę, że nowy laptop za 1500zł będzie szybki w sensie nie mulił itp. Mój laptop MUSI mieć matrycę minimum 17", procesor Intela (ponoć AMD w lapach to pomyłka), dobrą grafę (wprawdzie nie będę grał ale mam swoje zdanie o potrzebnej mocy grafy w lapie), pracować po 10-15 godzin na XP z SP3 (więc musi być dostęp do sterów pod Xp), w tym czasie jednocześnie internet, Skype, Office, GG, kamerka, radio internetowe, mp3, you tube, Allegro, i takie duperele. Najlepiej bez systemu, ewentualnie XP (żadnych Vist czy 7!). Teraz najważniejsze czy cena max 2400zł.

  3. Uprzedzając pytania: Na Allegro, bo mała miejscowość, w 99% przypadków niskie ceny, wygodnie, szybko, jestem zarejestrowany itp. TYLKO Xp, ważne dla mnie programy pracują tylko pod Xp i proszę tu bez sprzeczek, że w 7 jest tryb xp. Mogę podać kilka, ważnych dla mnie programów, których NIKT nie uruchomi, żeby w pełni działały na np. 7. Zresztą to nie miejsce na takie rzeczy. BARDZO jasno określiłem swoje wymagania wobec lapa i proszę o konkrety :slight_smile:

  4. Wybór na 99% między Asus a Acer, bo reszta albo serwis koszmarny(Dell, Samsung) albo do procka i5 dokładają zintegrowaną grafę, albo grzeją się jak piece (hp).Ufff…pomożecie? ![-o<

Z tego co napisałeś to wiesz czego chcesz,to w czym jest problem żebyś sam poszukał na allegro.Allegro ma opcje filtrowania wystarczy wpisać swoje kryteria. Czyżby lenistwo.

Dziwne wymogi masz.

Czy nie lepiej kupić komputer stacjonarny? Wtedy nikt ci nie narzuca konkretnych podzespołów ani systemu, w razie potrzeby możesz go bez problemu rozbudować, jest wygodniejszy, a jednocześnie tańszy. Nie masz miejsca, zależy ci na małych rachunkach za światło, czy co?