Laptop do 2500zł, 17" do domowych potrzeb

(Tomi915) #1

Witam.

Szukam PILNIE laptopa, NOWEGO, oferty TYLKO z Allegro:

1. Laptop będzie pracował po 10-15 godzin, codziennie, nie musi być mobilny.

2. Nie znam się ale NIE uwierzę, że nowy laptop za 1500zł będzie szybki w sensie nie mulił itp. Mój laptop MUSI mieć matrycę minimum 17", procesor Intela (ponoć AMD w lapach to pomyłka), dobrą grafę (wprawdzie nie będę grał ale mam swoje zdanie o potrzebnej mocy grafy w lapie), pracować po 10-15 godzin na XP z SP3 (więc musi być dostęp do sterów pod Xp), w tym czasie jednocześnie internet, Skype, Office, GG, kamerka, radio internetowe, mp3, you tube, Allegro, i takie duperele. Najlepiej bez systemu, ewentualnie XP (żadnych Vist czy 7!). Teraz najważniejsze czy cena max 2400zł.

3. Uprzedzając pytania: Na Allegro, bo mała miejscowość, w 99% przypadków niskie ceny, wygodnie, szybko, jestem zarejestrowany itp. TYLKO Xp, ważne dla mnie programy pracują tylko pod Xp i proszę tu bez sprzeczek, że w 7 jest tryb xp. Mogę podać kilka, ważnych dla mnie programów, których NIKT nie uruchomi, żeby w pełni działały na np. 7. Zresztą to nie miejsce na takie rzeczy. BARDZO jasno określiłem swoje wymagania wobec lapa i proszę o konkrety :slight_smile:

4. Wybór na 99% między Asus a Acer, bo reszta albo serwis koszmarny(Dell, Samsung) albo do procka i5 dokładają zintegrowaną grafę, albo grzeją się jak piece (hp).Ufff...pomożecie? [-o<

(Marius142) #2

Z tego co napisałeś to wiesz czego chcesz,to w czym jest problem żebyś sam poszukał na allegro.Allegro ma opcje filtrowania wystarczy wpisać swoje kryteria. Czyżby lenistwo.

(Kpc21) #3

Dziwne wymogi masz.

Czy nie lepiej kupić komputer stacjonarny? Wtedy nikt ci nie narzuca konkretnych podzespołów ani systemu, w razie potrzeby możesz go bez problemu rozbudować, jest wygodniejszy, a jednocześnie tańszy. Nie masz miejsca, zależy ci na małych rachunkach za światło, czy co?