Leadtek Winfast 6800GT - problem z wiatraczkiem na karcie


(Ivan06) #1

Witam, mam problem z karta 6800GT, chodzi o to ze karta a dokladnie wiatraczek od dzisiaj, zaczal po wlaczeniu kompa , chodzic naprzemian glosno (buczy praktycznie) a po chwili nastaje cisza (tak jak powinno byc w trybie 2D). Nie wiem co jest grane , zazwyczaj w spoczynku karta miala okolo 50-56 stopni a teraz po wlaczenie kompa po chwili wzrasta do 60-65 stopni. Moze to wina ze czujnik zaczal wariowac i wiatrak tez wariuje? nie wiem co robic jestem zdesperowany, moze ktos mial problem podobny?? BARDZO BARDZO prosze o pomoc,pozdrawiam


(Duch) #2

jeśli nie masz pojęcia o sprzęcie to najlepiej zanieś komputer do sklepu, w którym kupiłeś lub do serwisu :slight_smile:


(JNJN) #3

Może kurz lub coś blokuje wiatrak - jak wszystko dobrze i masz na nią gwarancje serwis.


(Ivan06) #4

co do kurzu to wyczyscilem wiatrak jakis czas temu, wiec to nie jest wina kurzu

Karte mam jeszcze na gwarancji, ale tak sie zastanawiam, karta chodzi bardzo dobrze da sie ja wykrecic na ULTRA, (tylko ten wiatraczek mnie dobija) moze olac gwarancje i zmienic chlodzenie na inn cichsze?? a moze naoliwic wiatraczek , tylko wtedy jak sciagne caly system chlodzacy to strace gwarancje (chyba ze nie ma tam plomby). Bo jesli oddam na gwarancje do serwisu to bede chyba bardzol dlugo czekal , bo kupilem w takim malym sklepie komputerowym i zanim wysla do producenta to sporo czasu uplynie, co o tym sadzicie???

PS:jakie chlodzenie polecacie ciche , skuteczne i latwe w montarzu na mojego 6800GT ??? (prosze o jakies linki)